Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, August 24, 2010

Per!ngatan kepada SI SOMBUNK!!!!

www.tips-fb.com



0oii..jdi owang 2 t0l0ng jgn sombunk sgt erh..asal badget da bgus er...
taraf k0 2 tinggi sgt kew???
atau kau malu kwn2 dgn org mcm kiter2 nie ha????
b0leyla trima akal aku nie
klu k0 2 seorg lawyer or doktor falsafah x p0wn saintis
ke angkasawan ke kan
tpi mcm jauh panggang dari api jerk haha...
kt dunia nie b0leyla k0 nak berlagak
tpi igt kat akhirt nanti kita smer taraf k.
xphm aku dgn owg yg sombunk nie
bangga k0wt da besar kepale yg xbpe nk besar 2
by de way aku xhran sgt p0wn klu k0 xnk kwn dgn kiter2
ade ak kesa????ckit p0wn xkesa
berlmbk ag kwn aku yg tau hargai pershbtan
sush senang bersama k.
kawan2 yg btul ikhlas dan jujur adalah kwn yg sentiasa ader bila wktu sush dan senang
tpi bukn wktu suka jerk ader
wktu berduka langsung lesap tnpa khabar!!
sumpah aku syg kwn2 aku
tenggss pada k0wang yg sudi jdikan aku kwan mereka
muaaaxxxxxxx


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...