Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, September 22, 2010

kl + johor + perak + johor lagi hehe....wonderfull j0urney!!!

www.tips-fb.com

ting tong!!!i'm c0ming hehe...udah lmer rsenyer tidk b'ada di ruangn ini
tgn nie tergedik2 nk taip tpi msa xdak m'izinkan almaklumla keje yg menimbun sedang mennti diriku,,;)
berdirinyer sy d-cni adlh kerna xde kerusi bab e2 berdiri (nmpk x?sy berdiri lau xnmpk tndanyer pendk umur kih3)
continue cte tdi ea..adlh nk ckp ckit jewk
nk gtau sy gembira sgt2 hahahaha...
mklumla ari ryer!!!!
xsaba nk blek kpg jumpa ayahanda dan bonda ku
nk mkn byk2 rindu tat aym2 daging bpk ku
x lmer lagi k0 akan dikerjain 0leh ku wat k0rbn ari ryer hehe...
sabar ea..(rutin ku tiap2 kali blek ryer kena overtime tolong my dad..cian tat aku taw)
(ayam yg bakal di kerjain oleh aku haha..jaga kaw!!)


hari pertama smpai johor my mum ajk p umah atuk mentg2 i de bwk Baby boy kemain ajk aku sna cni ea...
dlu bila i nk bwk keta bkn men tkut ag xnk pown nek i bwk skank nie nk p sna ler
nk p cni ler..g2 la mak i..xsuka taw hehe...
smpai2x jewk ku sambar ank pkcik ku adek neal sepupuku yg c0mell
pp mu labuh
mata mu yg bo0lat mcm bola pingp0ng
nsebla k0 dik dpt k.ngah cm aku hihi...
muka dak tecik 2 'sejibik' cam pakcik aku hahaha...
saling xtumpang
suka wt muka sep0sen kan?kan?kan?
ser0n0k mlyn dia sehingga ketid0ran e2 budak
jgn kta dia tertid0
dgn aku2 skx tid0 tumpang berkaki2 hik3
kejam x?kejam x?
pnt semlm xabes ag..huhu...
yg plik nyer jap jerk dia tid0 aku bgn2 teng0k dia da dew bwh katil dia ngah menjalar
haishh..xley teng0k k.ngah seng ler
bru nk bermimpi kwin dgn ank raja
xsp0rting langsung!!!
(Penatnyer dia smpai tetid0..hehe...)




rayer pertama p umah atuk again melntk mkn per2 yg ptut seblm bert0lak ke utara ;)
sesi mengecilkan diri tuk meminta duet ryer
dpt ler rm1, rm 5 dan rm 10 (banyak kan?kan?)
pewut da kekenyangan mcm ular sawa
s0 nk bert0lak la balek ke kpg
memandangkn dua kereta
aku kena drive keta aku
abg aku satu keta
ishh..first time memandu jauh nie
N.E.R.V.O.U.S ;)

di bawah nie gmbar2 sepnjang berada di kpg (kuala kangsar + man0ng )

family sayep ;)


singgah sebentar di perhentian...


adik-adik ku yg nk jgk interframe


ala-ala m0del g2!!ade gaya x????

rayer ke dua ;)

with kak chik!

with kak uder!

e2 sahaja buat ari ney sekian terima kasih...
(actually da xde idea nk ckp hik3...papai sumer!)

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...