Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, February 14, 2012

rindu macam ombak rindu tu haa...

www.tips-fb.com

Assalamualaikum,

Alahai, terasa lama bebenor aku tak update entry baru. bukan xde cerita, terlampau banyak sgt cerita tapi paham² jela masa sentiasa jealous dgn diri aku ni. kekadang tu rindu dengan dunia blog, rindu nak baca blog² korang tapi kerja macam makin lama makin mcm bukit bukan makin sikit hee...Ini adalah kenaikan gaji yang berlaku pada thn 2012 membuatkan aku terpaksa mengurangkan aktiviti berblog.

Untuk kawan² yang still datang menjengah blog usang aku ni terima kasihlah bebanyak ea. Jasamu tetap dikenang. Dont worry aku tetap akan terjah blog korang even lambat 2 minggu hehe...





♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

1 comments:

Mun said... Click To Reply!

hehe..biasa laa..bertambah gaji..bertambah laa kejenyer yerkk.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...