Terima Kasih Sudi Like

Thursday, March 29, 2012

appoiment with appoiment

www.tips-fb.com

Assalamualaikum.

Terasa lama tidak menyemakkan entry di blog aku ni. Ari ni rasa macam nak menaip. Tinggal 2 bulan lagi nak menuju ke gerbang perkahwinan so memg teramatlah bizi membuat persiapan, kalau kata komitmen terhadap kerjaya tu xpayah cakaplah memg xkan habis -.='

last week baru tempah kad kahwin still in progress. Hari selasa ari tu ada appoiment dengan doktor gigi. almaklulmlah nak kawin semua benda nak bagi cantik kan? minggu ni jugak aku balik bee pee nak uruskan persiapan kat sana nak pegi butik utk fitting baju kedua-dua belah pihak. pastu nak uruskan dokumen2 untuk pejabat kadi. 'minggu' ni memg minggu bizi.

 

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

3 comments:

Qhaifa Nur said... Click To Reply!

memang begitulah untuk menuju hari bahagia...macam2 nak dibuat

aTy _faRed~ said... Click To Reply!

nak dekat2 kawen lagi bizi..jangan stress2 ek..nanti muker nampak letih..:) ade mase lagi..pelan2 ek..yang penting teratur..:) semoge dipermudahkan...aminnn...

Mila Ahmad said... Click To Reply!

kak Qhaifa - betul tu.

kak aty- skank pun nampk letih kak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...