Terima Kasih Sudi Like

Thursday, October 7, 2010

~seharian suntuk~

www.tips-fb.com

nila keje aku time aku xde kje..hehe..~bgusnyer!!!..line clear 2 yg wt menatang nie..
b0wsan dgn bnda yg smer jewk..s0 angin kerajinan udah dtg..ape lagi mensibukkn diri ler
lagipun da lmer aku x  UPDATE menatang nie atas sebab2 kebizian thap DEWA hak3...(bz ker?...cam wat2 BZ duk melayan FB hahaha...) 0n9 p0wn da jrng..klu 0n pown just sekdar membalas k0men dri kawan yg betnya khbr dan PICTURE komen...sejak 2 menjak nie
MYSPACE dan TAGGED amt membosnkn..xtau la npe mayb rmai yg aktif kt FB jewk..
aku pown trut terkna penykit mlas nk on menatng 2 suma
akbtnya aku jgk sik melyn FB jewk..huhu..skank nie amat aktif di FB ye kwan2...;)
dlu rjinla jgk nk upl0ad pic ak yg c0mei..(comey kew?suka pasanla ini budak???tpi memg comey pe???haha...)skank ape suma mls!!
lebih senang di FB..cepat & pantas (cewaH!!!event rmai yg ckp xde privacy..ah xkesala jnji eppy k.)
lagip0wn kt FB rata² member yg aku kenl
pda yg xkenal sgt 2 maafla klu aku xbpe nk lyn bukn sombong cuma xlrt nk jwb pertnyaan yg sma jewk
hmpir setiap ari..~b0le jdi giler la klu dibiarkan ;p
rmai jgk yg tnya mane menghilang bab xnmpk kt MYSPACE dan TAGGED 
sy xilang kwn² sy ade jewk
cuma xbergiat aktif da kt c2...klu ade sape yg dpt cri ak kt FB 2 0kela
bab kt FB xsuka rmai sgt kwn..majoriti kwn² dari sek0lah rndah, sek menPKLN dan kwn kerja shj
ulang balik kata² sy bukan S.O.M.B.U.N.K cuma xde msa nk lyn suma org
i'm n0t perfect pers0n h0pe u 0ll can understand me!!
klu sy de wat slh minx maafla bebnyk ye
xde niat nk singgung hati mne² org...pd spe² yg xnk kwn sy 2...
~lntak k0rang larh..dew aku kesa????cak..cak..cak..hahaha sengal!!!!!;p~
tau x sehari suntuk aku duk belek² layout yg sesuai nk wat page yg aku suka
smpai teleng² duk ngadap deskt0p nk bg cntek gak my page tau..
k0rang² nk tgk x hasil kerja aku sehari suntuk menghasilkan menatang nie...
....

....


....


....


....


ni dia......cantek x????


nie my bl0gger!!!!



myspace sayep!!!



tagged sayep!!!

pd sape² yg nak add 2 b0lela dipersilakan dialu²kan ye...
yg nk jdi f0ll0wer aku kt bl0g p0wn b0ley gak...
ni name my bl0g


sekian terima kasih
selamat membaca! ;)


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

1 comments:

ieza ashaari said... Click To Reply!

wah, cantiknye blog dia.. hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...