Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, October 13, 2010

selera menjadi²

www.tips-fb.com

nah amek kaw selang bape minit aku p0st ag kt ruangan entry ku ini..hihi jgn marah..k0 xsuka aku???(dew aku kesa???xsuka sila blah!!!weeee..suka² lalalala..;)
 berbalek tjuk di ats yesss!!!SELERA MENJADI² nk mkn yg sdap² tpi ku tahankn jewk
bab nk mkn bersama adik ku..SYIRA AHMAD beliau (panggilan terh0rmat sey!!) nk turn kl jumaat nie
s0 aku telh merncanakn agenda yg menrik tuk k0 wahai adikku..siapla k0 hahaha..(kakak jahat!!!;p)da lmer xmkn mskan sedap..s0 kbtln k0 dtg..aku blikan bhan mskan k0 msak er..huhu..sgt kejam!!!ak sggp berlapa semata² nk mkn dgn k0..hihi...terharu x????teharu kan???lagip0wn k0 da lmer x turn kl uma aku..t t0l0ngla kemaskn ape² yg patut kt uma aku 2 tau..tau..t akak mu ini akan blnja k0 makan sate 50 cucuk kt melawati 2 ha..0ke kan??kan??k0 kt da kuwus erk???ha bole la mkn byk² t leh geng dgn aku..sama size hik3...t bila da mkn byk kita pla jogging kt tman tasek titiwangsa bape ratus kali smpai pitam hahaha...tpi sumpah memg selera 2-3 ari nie menjdi² kelaparan terserlah tatkala teingt kt menu hidangan di cafe bangunan sultan abdul samad nie..tgk jam lmbt ag waktu lunch..pewut da menari sehati berdansa gi2..huhu..agknyer klu aku gem0k bin bulat dew org nak x?ase² dew org syg x??kui..kui..kui..mesti xde kan bab xc0mel..;p so kenala jga jgn smpai KEGEMOKAN tahap kueh apam hahaha...(kueh apam lak jdi mangsa) ape² kesihatan kena jaga jgn smpai skit..
SEKIAN TERIMA KASIH..


(sgt menyelerakan !!!!;p)

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...