Terima Kasih Sudi Like

Monday, February 21, 2011

dOn't like u full stOp!

www.tips-fb.com

salam 1 malaysia & every de afterno0n everybOdy in de wOrld..peace!!!;). senyumla wahai kamu even kamu dilanda 10O1 maslh & kerunsingn Oke...ckp pndai tp buat tgk hampeh cik mila nie..haha...sy jugak manusia yg lemah dan tidak smpurna tp cuba perbaiki kelemhn sebaik mungkin...tp cik mila tetap x suka kt kO larh..walau ape pOwn berlaku..huh!enOugh full stOp..shittt....meluat sgt² thap dewa..xsuka...xsuka.....sebb K0 ni badget cam gOod² jewk..pdhal xpOwn..klu ko bgus ko xkn berada kt dpn mata aku kn??sbb ko xbgusla org pungut kO so jgn nk berlagak mcm kO lg bgus dri aku lak...diam² ak xbermkna ak setuju dgn ape yg KO buat dan tidak bermkna kO jewk yg btul..awas!!!!jgn bermain dgn api klu xnk diri 2 terbakar..*bhsa ape nie???*hentam saje larh...kaw bengang x?aku cntas keje kO..bengang x?bengang x? ade aku heran?ade ak kesa? lantak aku larh...aku pedulik ape?maslh kO..kO punya psl..even ak xbape bijak ak xkn biarkan kaw sewenang² nk amek kesemptn er...dasar monyet ek0r bercabang..gedik r kO nie...berlagk cam bOs!!!igt Tuhan 2 maha mengetahui..klu ko de niat buwuk terhdp org yg tolong kaw..memg ko akn dpt blsan Oke...aku bkn nk doakan tp igtla sblm terkena..ak xsuka nk bnci org tp kO nie da melebey² Ko yg buat ak mula menyampah mcm smpah kt kaw...oh ye..jgn igt ak heran klu ko xsuka ak oke..kaw xsuka???ak sejutaX xsuka ko tau x??????ak memg da psg niat dari umah ag memg meluat tgk muka kaw hahahaha...tp mcm xbaek an?an? so tuka niat larh hehe....niat ari nie..nk berbuat baek dgn org nk senyum sepnjang ari...lalala...baek x niat cik mila 2 hik..hik..hik...


talk 2 my hand : [xsuka owg lidah bercabang]

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...