Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, August 24, 2016

SAPU-SAPU SAWANG YANG MELEKAT !

www.tips-fb.com

Salam

Hi semua, hari ni diberi kesempatan masa yang sedikit untuk menaip sepatah dua patah perkataan *rasa mcm banyak patah je. Nak sapu sawang-sawang yg bersepah merata-rata ni haaaa...Alhamdulillah lama sangat dah blog ni terbiar dimamah usia.Usia sangatnya pun haha...

Takde story pun nak cerita tapi rindu nak membebel kat blog tu melebihi segalanya so akan aku usahakan robek segala cerita lama yang mana aku rasa nak dijadikan kenangan lagi disemadi dan diabadikan dlm blog picisan aku nihaaa~

Tapi janganlah mengharap sgt ye sebab kadang-kadang tuan tanah kedaung ni cakap xserupa bikin. takut hangat-hangat tahi ayam lencong je karang. berdoalah semoga aku diberikan kekuatan untuk hupdate segala mak nenek cerita yang dah basi tu.

Oke daaa~

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

2 comments:

nadia farahida said... Click To Reply!

oooooo nasib baik ingat lagi password blog hahahahhhha

Ezy Loy said... Click To Reply!

haiiiiiiii.. welkam bekkkkkkkk..
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...