Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, July 16, 2014

Super Raya Sale by Lazada

www.tips-fb.com

Salam
Korang-korang ni mesti dah sibuk kan buat persiapan raya, buat kuih, tukar langsir baru beli baju raya, kasut raya, siap duit raya untuk aku eh ? eh ? ingat muda nak duit raya huhu... Ada ke yang masih belum buat persiapan apa-apa macam aku ni ? Well jangan tak percaya tau, aku masih belum beli apa-apa pun heeeee~ aku nak tunggu duit jatuh dari langit baru nak shopping haha...tak pun harga runtuh kaw-kaw bila nak dekat-dekat raya time tu baru aku shopping sampai lebam. Tapi ada ke yang buat sale macam tu erk ?


Jawapannya ada weyyyy, berita baik untuk semua termasuk aku percayalah korang bahawa sesungguhnya pada 16 JULAI 2014, Rabu. Lazada dengan baik hatinya akan mengadakan SUPER RAYA SALE BY LAZADA. Ini bermakna korang dan aku dapat shopping sampai lebam dengan harga diskaun yang meletopppppsss kebabommm~


more info klik pada gambar :)






-Sale for Samsung Items ( Best of Samsung)



-Fashion Sale for Hari Raya
-Hatta Dolmat Raya ( more info klik pada gambar )




Bukan setakat diskaun je pihak Lazada baik hati nak bagi tau,  tapi diaorang jugak ada mengadakan program Wheel Of Raya dimana kita sebagai customer berpeluang untuk memenangi hadiah yang disediakan melalui cabutan bertuah, best kan???? Untung-untung menang lucky draw dapat hadiah percuma.


Antara hadiah yang boleh dimenangi untuk Wheel of Raya ni adalah :-
1.       Joy Dishwashing Liquid
2.       10 x Voucher RM100.00
3.       10 x Voucher RM50.00
4.       500 x RM 50.00 of Home Appliances ( dengan pembelian minima RM350 )
5.       500 x RM 25.00 of Home Appliances ( dengan pembelian minima RM170 )

Kesemua voucher2 ini valid hanya pada 16 JULAI 2014 sahaja ye, so sekiranya korang memenangi voucher tersebut cepat-cepat redeem pada hari berkenaan tau.

Tak payah nak berlengah-lengah lagi, yang mana masih belum beli apa-apa persiapan bolehlah cuci mata kot-kot ada yang berkenan dihati terus grab kan. Harga memang gila-gila kaw murah dari biasa.

Oh ye sebelum terlupa, ni ada sedikit infografik Super Raya Sale by Lazada untuk makluman korang.


 more info klik pada gambar :)

Jangan lupa tau korang 16 julai 2014, ingat 16 Julai 2014 sahaja tick siap-siap dekat kalendar depan pc tu ada Super Raya Sale By Lazada. Untuk maklumat lanjut, sila layari pautan di bawah ini


http://www.lazada.com.my/super-raya-sale  (available 16 julai 2014 sahaja)






♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...