Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, August 26, 2014

Photoshoot 2nd Anniversary

www.tips-fb.com


Salam

Fuh..Fuh..Fuh awat penuh sawang blog aku ni ? oh lupa tuan tanah kedaung dah berjaman tak update blog hikhikhik~ Ni tetiba ingat nak update blog tapi update cete dah nak basi ape daaaaa~

Photoshoot ni sempena Anniversary ke- 2 bulan 6 hari tu, ni dah nak penghujung bulan 8 oiiii, nasiblah labu aku ekut suka hati je rasa nak tulis tulis nak update update heeee~ Tapi korang-korang jangan jemu datang blog picisan aku tau walaupun buka blog balik-balik entri yang sama tau tau janji jangan jemu tau, kalau tak nangis tepi tangga.








Nin dia 1/4 sahaja gambar yang dipilih untuk masuk dalam blog kesayangan, banyak lagi tapi malas aku nak pilih satu-satu random jela ye. Yang lain dalam FB tu pun dalam 20 keping lebih kurang. Yang lain biar aku tatap sendiri tengok puas-puas senyum sengih sorang-sorang haha..

Semua gambar awesome, puas hati sangat-sangat. macam biasa setiap kali photoshoot apa-apa majlis aku tak pernah ambil photografer yang sama. Aku suka mencuba yang lain. Kali ni aku ambil pakej dari Samraisphotography. Acely aku dah lama stalker photografer ni dari aku kawin lagi tapi aku ingatkan pakej yang ditawarkan mahal tapi masih mampu poket rupanya T_____T.

Jangan tak tau bila aku post dekat FB gambar-gambar photoshoot ni ramai rupanya member-member FB hire diaowang ni. Feedback memang daboom !

Dahla gambar aku semua rasa cumel  nak hentak-hentak kaki 2o kali.Kalau kawin dulu aku hire mesti gempak macam photoshoot ni. Ah benda dah lepas jangan dikenang oiiii...Korang-korang yang masih terpisat-pisat cari photografer mana nak hire, aku sarankan boleh ambil pakej dari Samraisphotography

Gerenti pasti puas hati dan berbaloi paling penting tukang ambik gambo sempoiii bak ang gila-gila. Percayalahhhhhhh ( nyanyi macam lagu dato ct tu ).

Talk to my hand : Entry celebration Anniversary bakal menyusul lepas ni

# Awak-awak saya ada jual inai daun asli 100% tanpa bahan kimia, sape-sape berminat bole pm FB saya
 ye :)


nak pantas terus whatsapps tau 012-2531649






♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

16 comments:

Masya said... Click To Reply!

cantiknya gambar mila, hidupppp.... suasana tu... nanti ada kesempatan nak amik pakej macam ni lah 3 beranak amik gambar...

Sheila Salim said... Click To Reply!

Assalamualaikum mila. comel sangat gambar2 korang... tahun ni sheila tak sempat nak photoshoot. anniversary jatuh time pantang. hahaha cepat, next entri.. lama sangat bersawang blog ni ~~~

Teja Evalea said... Click To Reply!

sweet giler.
happy aniversary ^^

::EIDA:: said... Click To Reply!

masuk blog milo sambil pegang bulu ayam sambil buang buang sawang jap. haaaaaaa baru nampak entry baruu kekkekekkeke

ieza ashaari said... Click To Reply!

Lama xnmpk.. hahaha.,

Nory Zoulkefle said... Click To Reply!

NSB BAIK GAMBAR2 KO SEMUA AWESOME SAMPAI TAK PERASAN SAWANG2 YANG MELEKAT KAT BLOG KO NI MILOO OI..HIKHIKHIK

cik mah said... Click To Reply!

Wah...bestnyer...masih sweet2 gtu....seronoknyer..gmbr cantik2

::EIDA:: said... Click To Reply!

miss entry milooooo ;p

nuyui a.k.a miss YUI said... Click To Reply!

ololo so sweetla sis..

cntik tema =)

Nadia Johari said... Click To Reply!

cantiknyaa..nad ntah bila dapat buat prewding walaupun husbnd jurugmbar..sobsob

ieza ashaari said... Click To Reply!

Milaaaaa, tolonglah kms blog. Huhu.

Unknown said... Click To Reply!

Asslkm.mila, saya dari jakarta, berminat mmesan daun innai original, bagaimana caranya....

lieyalatif said... Click To Reply!

serius lawoooooo....super duper romantik....taman saujana hijau tu mmg port yg cantik tuk photoshoot kan....feeling2 kat oversea...

::EIDA:: said... Click To Reply!

saya mahu entry baru!!!! HAHHAHHAA

nadia farahida said... Click To Reply!

oii oii cikkk kiahhh,
up entry baru sekepingg pleaseeeeeeeeeeeeeeeee ;))

nana said... Click To Reply!

Awww... the pillows are so adorable! Heheee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...