Terima Kasih Sudi Like

Friday, December 9, 2016

#sayajualinaidaun

www.tips-fb.com

Salam

Hi semua, sape minat pakai inai daun dan obses gila dengan inai macam aku ? sep sikit kita geng !. pakai inai tu mudah je tapi nak menyiapkan tu lama. Kalau dulu-dulu rumah atuk nenek kita kena petik daun inai tu kena siat satu-satu lepas tumbuk atau giling.renyah kejenye kena penuh kesabaran gitu.

Sekarang banyak dah kan jual serbuk inai daun tu. Ada yang inai mekah, ada yang inai dari india, ada jugak yang inai dari tempatan. Tapi tak semua inai tu bila kita pakai ia akan merah. ada yang oren. Sebab inai daun ni sangat bergantung pada darah kita.

Eh, sebenarnya aku nak bagitau aku ada jual inai daun yang dah siap diadun menggunakan resepi yang tersendiri, paling penting takde bahan pewarna atau bahan kimia bebas dari tu semua 100% guna bahan semulajadi .  Kalau korang pakai ikut step yang aku ajar, In Sha Allah warna memang meletop. kemerahan inai daun ni bergantung pada darah kita, jadi result yang korang dapat berbeza-beza warnanya.

Before aku terangkan lebih lanjut korang follow la IG kita ni dulu ye hihi..


Instagram : hennaart_bymila

Kalau perasan dekat sidebar aku tu aku dah tempek dah. Just klik pada gambar untuk lihat gambar-gambar feedback dari customer kesayangan aku. Takpun korang search je #feedbackcustkakmila

1 kon 40 gram = RM 10.00 (exc postage )

Inai daun yang dah siap diadun aku akan masukkan dalam kon macam ni, jadi memudahkan korang untuk terus pakai, paling senang untuk bakal-bakal pengantin. Mudah tak? xpayah nak kotorkan tangan, tak payah nak tumbuh bagai, tinggal pakai pengantin pun tak stress.

KELEBIHAN INAI DAUN 

  • warna tahan lebih lama (1 minggu atau lebih )
  • bau daun inai yang segar
  • warna akan menjadi lebih pekat selepas 8 jam pakai
  • dapat merawat kuku dan kulit (cagu dan ketuat)
  • menyejukkan kulit kepala

Ni result inai daun dari customer, banyak lagi gambar yang customer aku share kan, nak tengok kena follow ig tau.tau. Kalau berkenan nak order pun sangat dialu-alukan, whatsapps je no pada gambar tu ye.


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

6 comments:

mama tisya said... Click To Reply!

suka pakai inai..lama dh tk pki

wahida said... Click To Reply!

i dah pernah beli inai u...mmg mantop! kaler pun merah cantik..terbaekk..

Intan Saffyna said... Click To Reply!

hi saya datang singgah sini sambil follow :)

Reen said... Click To Reply!

Wah.. Semoga bisnes mila berjaya dan dimurahkan rezeki. In sya Allah :)

Azhafizah MN said... Click To Reply!

suka bau inai daun..wangi!

adianiez AIDA said... Click To Reply!

anak2 dara aida ari tu pakai inai.
beli inai india.
tak brape merah, sebab inai tu da lama aida beli.
masuk angin kot.
frust ler diorang :)
kalau cuti skola aje, nak berinai hu hu hu...
dgn izzat skali tau, mila :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...