Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, March 29, 2011

bertukar lagi..weeeee

www.tips-fb.com

hellO hi suma...senyum² kambing ku kini pabila ketiadaan bos di opis membuatkan ati ku girang tidak terkata...lalalalala nynyi² sesuka-suki sedangkn dlm ati sedang bergolak dan berkecamuk tidak terkira...ah biarlah masalah e2 ilang dibawa arus yg deras...hehe..mls nk pk senang ckp larh....tersenyum lebar bila dpt bertukar lagi....thanxx again to my friend muhammad izwan kerana telah melengkapkan keindahan header di bLog aku nie.....


kalau sebelum nie beliau telah membuatkn 1 header utk ku...kali nie aku berjaya skx lagi meminta beliau membuatkan ku header lagi bukan 1 header shj tp beberapa lagi larh....hahaha..nampak..nampak...terOr x aku suh dia buatkan aku header paling cumel mcm priety zinta..*dia yg ckp aku xckp eih...* tnpa mengenakan ape² bayaran..oh kwan ku maceh ler bebanyak eih..eih...maknernyer aku bole suh ko buat lagi kan?kan? :p

uitss...ko mesti tunggu kan ak wat entri nie..ko kan xsaba nk tgk header baru aku yg ko buatkan nie..cptla tengok..sila jgn mengembang er bila tgk blOg aku nie ade header baru..huhu..ape² pown mekaseh daun keladi laen kali minx tOlong lagi muahaha...


haaa..nila header yg beliau buatkan?camner oke x?fOr me...i suka giler larh...hahaha...by de way de penmbahan sedikit kt header nie...nk kasi kelihatan agk gegurl ckit aku tmbah ayt 2...haha..jgn nk gegurl sgt la wey...:p..pape pown thanxx again er...
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

3 comments:

nurshaf said... Click To Reply!

cepat! ajar saya nak buat header!
huhu

Mila Ahmad said... Click To Reply!

sy pown xtau sgt cik fiq
kwn sy yg buatkan hehe..

ieza ashaari said... Click To Reply!

smart r..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...