Terima Kasih Sudi Like

Monday, December 30, 2013

Wishlist 2013 yang terlaksana !

www.tips-fb.com

Salam

Lagi satu hari je nak masuk tahun 2014, oh cepatnya masa berlalu 2013 dah nak melabuhkan tirainya, 2014 bakal menjelma. Macam biasalah tahun baru azam baru, semangat baru, yang penting wishlist pun kena baru huhuhu...

Apa wishlist aku pada tahun 2013 ni boleh tengok dekat sini LINK. Alhamdulillah walaupun tak semua wishlist aku tercapai atlest ia cukup buatkan aku bersyukur dengan rezeki yang Allah S.W.T bagi untuk aku.Melimpah ruah sangat aku rasa sampai tak mampu dan tak layak nak minta apa-apa cukuplah dengan apa yang ada ni Allahuakhbar ! T________T

Antara wishlist yang tercapai bagi tahun 2013 adalah :-

http://milaahmad.blogspot.com/2013/03/salah-satu-wishlist-tercapai.html
honeymoon - Melaka
honeymoon - Singapore
honeymoon- Krabi


Yang mana belum bertanda kita bawak ke hadapan teheeeee~ mungkin masih belum ada rezeki lagi untuk tahun ni, takpe-takpe jangan give up, orang yang sabar ni pahalanya banyak, harap aku jugak tergolong daripada golongan yang sabar aaaaammminnnnnn ~

Aku percaya pada rezeki Allah S.W.T mungkin aku terkurang disini tapi terlebih disana, syukurlah dengan apa yang ada sekarang. Setiap orang rezeki tak sama, selagi kita usaha dan tidak jemu berdoa In Sha Allah akan ada bahagian untuk kita.

Korang nak tahu apa wishlist aku untuk tahun 2014 ??? Tunggu ya will be update soon !


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

9 comments:

safurara said... Click To Reply!

baru teringat wishlist rara kt side bar tu.mls nk update.boleh! hehehehe.wahhh gaji pon naik eh.best tu! hehehe

ieza ashaari said... Click To Reply!

apa wish za ek? hoho.. xtau r.. noob aku ni.. mila, sila gigih bls wasap tau..tu wishlish aku tahun ni.. nk tercapai tahun dpn.. boleh? hahaha..

Long Cham said... Click To Reply!

haha xpa2 ada rezeki ada la xkemana tue

Nory Zoulkefle said... Click To Reply!

alhamdulillah...turun berat badan tu antara wishlist nory utk tahun 2014 nanti...sama2 lah kite work out k..hehhee

msredcheesecake said... Click To Reply!

alhamdlillah impian tercapai...semuga impian yg lain akan tercapai juga...insyaAllah

Masya said... Click To Reply!

turun berat badan tu same masuk list jgk thn dpn kikikiki

::EIDA:: said... Click To Reply!

go go mila. u can do it! hehhehe.

nadia farahida said... Click To Reply!

ehhhh mana komen2 yayaa T__T

Mimie said... Click To Reply!

Mila mcm mne mila wat wishlist dlm kotak tuh...santekkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...