Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, April 10, 2012

13#- Anda rasa anda dah mencapai matlamat atau belum

www.tips-fb.com

Dalam hidup ni mesti ada matlamat kalau nak maju ke depan. Kena pasang matlamat hidup supaya kita dapat mencapai target yang kita mahukan. Matlamat tu mestilah jelas dan ke arah kebaikan.

Bagi aku matlamat hidup aku nak hidup gembira dan happy tu memg dah tercapai tapi yang nak hidup bahagia tu aku xberani nak janji sebab xnampak dengan jelas lagi dan xlama lagi nak ke alam perkahwinan ^_________^. Nak pulak merasai nikmat bercinta selepas kahwin macam dolu-dolu.

Tapi overall aku nak cakap aku happy dengan hidup aku sekarang. Ape yang aku inginkan tercapai walaupun tak semua tapi aku bersyukur di atas usaha selama ini dan doa ibu bapa aku mampu kecapi kejayaan seperti sekarang. Kesenangan yang ada sekarang ni adalah hasil titik peluh aku dan juga doa keluarga aku. Apa yang penting bersyukur dengan apa yang ada dan jangan banyak merungut.



♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

3 comments:

zulhilmi tempoyak said... Click To Reply!

dekat mana nak beli choki2 ye.. kat seveneleven ada tak..?? pastu kedai mak limah tepi simpang agak2 bukak tak rini. sebab rasa nak beli makanan utk kucing.

tp kan dengar cita. kedai basikal ah chong pon dah jual rojak kan. agak2 sedap x..?? hmm.. teringin lak nak makan..

hmmm.. lg satu baru prasan.. cantik jugak google chrome ni kan..

heeee...

NOOR FATIN said... Click To Reply!

saya jugak bersyukur dgn apa yg saya ada skrg ni.. cuma saya belum berjaya membalas jasa dan pengorbanan mak ayah saya jek. huk3 moga suatu hari nanti.. :)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

zulhilmi- apa awak merepek ni

fatin-sabar mungkin suatu hari akan tiba

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...