Terima Kasih Sudi Like

Friday, April 13, 2012

Ciri-ciri suami pilihan

www.tips-fb.com


Sedap mata memandang- tidak terlalu handsome macam Aaron Aziz tu sebab nanti dok makan ati ja hakhakhak. Cukuplah sekadar sederhana dan menjadi penyejuk hati setiap kali memandangnya

Solat lima waktu- Sentiasa mengingatkan aku sekiranya aku terlupa untuk mengerjakan suruhanNya.

Berkemampuan untuk menyara keluarga- Sebelum kahwin si lelaki support semua t bila dah kahwin sewa rumah, barang rumah, kereta semua bini tanggung pulak. gunalah ayat ni ' duit isteri, duit isteri, duit suami, duit isteri baru berkat ! haha :p

Bukan kaki pukul - kalau kaki pukul telur buat kuih atau masak telur ke aku sukalah, tapi kalau kaki pukul angkat tangan kaki tu maaplah aku reject cecepat.

 Bertanggungjawab - Susah nak cari yang bertanggungjawab ni kebanyakkan lepas tangan suma nak lepas kat pihak perempuan je, kalau ada pun segelintir je.

Penyabar - Memg suka yang kesabarannya tinggi sebab aku ni cepat sgt melenting, sikit-sikit melenting so nasiblah bakal suami aku tu haha... maklumlah tahun naga heeeee..
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

8 comments:

IdaRaida said... Click To Reply!

hihihi..
iye..ciri2 lelaki pilihan ida juga :)

gAdis inkAyz said... Click To Reply!

nak calon suami yang pandai masak boleh tak. O,o

Qhaifa Nur said... Click To Reply!

selalu ingat pesan orang tua-tua..

isteri solehah untuk suami soleh jua...
semua orang nak yang terbaik buat diri sendiri...moga direstui olehNYA....

khairul said... Click To Reply!

ehh..abg ada ciri2 tu la :)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

abg khairul- eih yeke? untunglah akak hehe....

NOOR FATIN said... Click To Reply!

kalau agama kuat, iman kuat, insyallah dia bukan panas baran. dia akan fikir dlu sblum dia marah atau naik tangan. hehehe..

onie said... Click To Reply!

sapa yang taknak kan :)

Nora Karim said... Click To Reply!

Mila, biasanya masa bercinta tak nampak... bila dah kawin maka keluarlah semua sifat2 yg tak kita jangka... huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...