Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, May 16, 2012

Mari undi !

www.tips-fb.com

 Bukan undi untuk pilihan raya ye kawan-kawan, dalam blog aku ni xde mengandungi unsur-unsur yang berbaur ke arah politik, cukuplah sekadar tahu isu semasa pasal politik. Sekadar mengetahui, baca dan paham kan sahaja, kemudian nilaikan sendiri.

Ni haa nak cakap pasal poll by nuffnang  kat tepi  blog aku ni, Aku ada buat soalan baru, yang selalu tu dah biasa sangat korang baca kan ? So aku ubahla sikit kepada soalan baru. If korang senang-lenang takde mende nak buat tu atau korang saja blogwalking, bolehla sesaat 2 kiranya menjawab soalan yang diberikan ye.


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

2 comments:

mizzkechique said... Click To Reply!

yay, dh undi!!



dear, akak dh dpt kad undangan kamoo.. insyaAllah xde pape akak g ye.. kbtln akak blik kg ms tu.. rupenya umh kite dkt je kan.. kite sekampung la senang citer.. hikhik.. org seri medan gak.. =)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

hehe..oke kak. dtg tau. ye rumah kita dekat jerk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...