Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, November 15, 2011

KL Festival City

www.tips-fb.com

Assalamualaikum,


Sape dah penah pergi KL Festival City angkat kening? belum pergi lagi ? xtau kat mane ? meh aku bagitahu, KL Festival City ni terletak di Danau Kota, Setapak. Kalau nak lebih detail bersebelahan dengan Platinum Walk. Masih xtau jugak? uptown danau kota korang tau tak? If tau cari jerk bangunan baru yg besar dekat area situ mesti akan nampak  signboard KL Festival City

Apa yg ada dekat sana? macam-macam ada, bagi aku semua best² kalau pada korang xtaulah aku kan sebab aku bukan korang huhu. Aku memg hari² kena pergi KL Festival City., sebab apa? nanti aku ceritakan sebab ape aku terpacak kat sana hari-hari sekarang ni aku ceritakan apa yg ada dekat sana yg korang mungkin berminat nak tahu atau berkunjung.

Bagi kaum wanita memg yg suka gila dan gemarkan pelbagai fashion kasut dan beg berjenama kat KL festival City terdapat lebih kurang 10 buah kedai yg menjual barangan wanita, ada Parkson yg skank memg tgh buat sale ada kedai kasut Vern's, Summit, Licci, Bata serta Step, barangan dari Sembonia dan banyak lagilah sampai xigt nama kedai huhu. Kalau dari segi pakaian lelaki dan perempuan ada, F.O.S, I.O One jeans ada kedai Polo, kedai YFS, actually byk lagi kedai yg best² untuk berkunjung tapi aku xigt namanya maklumlah aku memg ada mengalami siptom cepat lupa sebab makan semut byk sgt haha.

Kalau bahagian kecantikan dan make up, kat situ ada Etude House dan Ellianto, bagi aku tu jela yang aku rasa agak famous, sebab aku menggunakan barangan tersebut. Bagi yg berminat terhadap jewellery atau blink-blink, biasanya mak-mak kitalah yg juling mata tengok, ada Habib Jewel dan Emas Sri penang. Kalau aku lak, aku lebih refer kepada Lazo Diamond yang kebanyakkan designnya diperbuat daripada emas putih memg berjuling tgknya cantik kowt!

Pada ibu-ibu yang memg suka mengemas dan menghias rumah dengan bunga-bunga serta perhiasan lain korang bolehla dtg kedai Kaison. Kat situ ada pelbagai jenis aksesori. Series korang akan teruja bila masuk,yg berminat untuk mengubah bunga kat situ memg banyak jenis bunga yg cute-mute.

Kalau dah tawaf satu KL Festival City tu confirm korang lapar kan? kat situ ada restoran ayam penyet, Secret Recipe, Pizza Hut, Subway, Hot & Roll, Paparoti, The Chicken Rice Shop, Seoul Garden dan klu ada yg nak rasa makanan jepun ada restoran Sushi King, tapi aku xpasti sama ada Restoran ni halal ke tidak.Kalau korang perasanlah kan, kat sini takde KFC mahupun Mcd, foodcourt pun tidak disediakan, tak tahulah kenapa, pekerja-pekerja kt dlm nie terpaksa keluar makan di luar bangunan.

Actually banyak lagi yg belum aku cerita, tapi entry ni mcm panjang sgt pulak klu korang nak tau dtg sendirilah boleh tgk apa yg ada kat sini,MBO pun ada tapi belum dibuka lagi mayb bulan Dec akan dibuka,yg memg suka sangat nak melalak, karaoke pun ada kat sini.More info korang boleh klik sini

talk 2 my hand : Next entry, aku cerita pasal Jeans Picasso, nak tau ape dia tunggu er...
               


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

9 comments:

Unknown said... Click To Reply!

kaki shoppin cukup mau la ni

Mila Ahmad said... Click To Reply!

hehe itu dah tentulah bang ^___________^

Qhaifa Nur said... Click To Reply!

dekat dengan opis akak he..he
tapi belum jejak sana lagi, dengar dari rakan2 murah tu...

Mila Ahmad said... Click To Reply!

mailah singgah kak, harga memg mampu dimiliki punya lah hehe...

Mun said... Click To Reply!

punya laa dekat ngan umah moon.. xsampai 10 minit pun..xpanas punggung pon duk dalam kereta.. tp.... xpenah singgah lagi.. haha.. entah bila mau g situ~ :p

Mila Ahmad said... Click To Reply!

biasa yg dekat² nilah paling lambat nk singgah kan? hehe...

nuyui a.k.a miss YUI said... Click To Reply!

alahai,dok perak..

xdpt nak p.heheh..

n tak pernah p..

Mek Onie said... Click To Reply!

heiii,macam nak kena p ni,hehe :D

Anonymous said... Click To Reply!

Pizza hut tadok. Pizza San Francisco ado

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...