Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, November 16, 2011

sale! sale! sale! kat parkson wei...

www.tips-fb.com

assalamualaikum,

Baru je semalam aku post entry tentang KL Festival City , aku ada cakap parkson ada buat sale, semalam petang aku datang lagi, hihi..jangan tanya kenapa hari² aku menyayah kat sana er ? Nanti aku terangkan kemudian la nie nak cite pasal sale kat parkson yang mampu meluruhkan jantung kowang semua haha...especially Women la kan ^_________________^

Kowang tau x parkson buat sale barangan berjenama seperti handbag dan kasut wanita serta lelaki hampir 50% tau, sawan tak dengar haha...dan disebabkan sale tu lah aku telah terbeli handbag baru jenama POLO. terbeli Oke xsengaja T_______________T

Sale ni sehingga 11/12/2011 sahaja, siapa cepat dia dapat sebab stok yg ada tu xbanyak satu patern hanya ada 1 atau 2 stok sahaja, kira macam limited edition la huhu..tapi ceyes harga dia memg jauh murah gila² bayangkan 50% dari harga sebenar that mean separuh harga tau, ate x giler ke mak jemah nengoknya!!!!

Haa, tapi aku xpastilah parkson yg kat sogo tu ada sale ke x, lupa nak tanya staff diaowang tapi yang aku tau kat KL Festival City ni memg tengah sale, So kowang ape tunggu lagi, jomlah datang beramai² serbu Parkson utk dapatkan barang yg disukai.

Meh tgk meh handbag baru, jangan mengigil tau bila dah tgk handbag i haha ...


suka designnya smart!!!



Harga sebelum diskaun

Harga selepas diskaun
Talk to my hand [ entry berikutnya baru aku cite pasal jeans picasso dan sebab aku berada di KL Festival City setiap hari ye ? ]
               

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

12 comments:

MizzTina said... Click To Reply!

rambang mata tgk sales!!!

Aty Fared said... Click To Reply!

akhir2 tahun memang banyak saler..yes sales lar katekan..:)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

kalau yg dpt bonus tu abeslah duit bonus kan hihi...

Mek Onie said... Click To Reply!

50% ?PEHHHHH!

Qhaifa Nur said... Click To Reply!

nak habiskan stok la tu, jeles, jelas...

Mila Ahmad said... Click To Reply!

onie- ye 50% jerk p la serbu hee~~~
kak Qhaifa- memg nak abeskan stok 2 xpelah murah kowt.

Unknown said... Click To Reply!

sakan shopping Mila

Mila Ahmad said... Click To Reply!

belum sakan lagi bang!

Yaya Ijat said... Click To Reply!

wahhh..handbag..kelassss gitewww..hahaha

Noor Fatin said... Click To Reply!

pehh cantik gila!! kalau rasa rugi, meh hadiahkan utk saya. huahua =p

nazirah said... Click To Reply!

wah sale besar2 an ni
ni yg nak p tengok
handbag kat parkson alamanda gak ni
hehe mane taw leh wat hantaran nt hehe btw cntk beg tu .. kenan lak tengok ;)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

fatin- hehe..xboleh bagi syg maa...
nazirah- thankzz yunk, haa try p kot² ada sale

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...