Terima Kasih Sudi Like

Thursday, January 12, 2012

Jom Blogwalking By Ieyza Afieyna

www.tips-fb.com

Assalamualaikum,

Bukak je pagi-pagi blog aku, aku dah di tag oleh ex-schoolmate aku, cik chempaka *aku lupa eja nama kau camner wey. haha...jgn mara naa...* So dengan kadar segera aku buat memandangkan aku pun xde entry apa nak buat,  malas nak perah otak sangat cari idea so aku buatlah segmen ni.

 

: klik pada gambar untuk join segmen ni ye :
 
syarat-syarat:
:-
: Buat entry bertajuk "Jom Blogwalking By Ieyza Afieyna" 
: Letak Banner kat atas dan linkkn ke link entry ni..
  : Tag 3 orang Blogger yang lain..
 
: Tinggalkan komen bersama link entry anda kat entry ni..
 
TARIKH TUTUP
14th January 2012

 
 

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

4 comments:

MizzTina said... Click To Reply!

besar giler nama akak.. hahaha..

oryte, nt klu akak rajin, akak buat eh.. :P

mekaseh..

Mila Ahmad said... Click To Reply!

harus besar kak huhuhu ...

amy azuha said... Click To Reply!

cambest je..kena join ney :)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

amy-cepat join esok tarikh tutup tau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...