Terima Kasih Sudi Like

Monday, May 7, 2012

seminggu 2x balik batu pahat !

www.tips-fb.com

Assalamualaikum,


Minggu lepas walaupun ada cuti 1 hari dimana hari buruh tapi aku tetap sibuk 24 jam. Walaupun cuti 1 Mei aku telah dikejutkan dengan berita kehilangan datuk tercinta, serta merta aku bergegas pulang ke kampung sambil ditemani encik tunang.

Sangat sedih bila mengenangkan majlis aku yang xlama lagi, betul² 1 bulan dari tarikh kehilangan datuk. Xsempat nak tunggu majlis aku. Perginya beliau menghadap Ilahi tanpa sebarang kesakitan. Pergi dalam keadaan tidur. Aku berdoa semoga rohnya dicucuri rahmat dan tempatkanlah atuk ku di kalangan orang-orang yang beriman.

Majlis tahlil diadakan selama 3 hari, hari rabu aku bercuti, mlm tu aku gerak pulang ke kuala lumpur memandangkan keje yang menimbun.kene siapkan sebab jumaat aku nak pulang semula ke batu pahat untuk majlis tahlil hari ketiga atuk.

5/5/2012 pulak hari pernikahan 'bakal' adik ipar aku SITI NADIRAH bersama pasangannya. Dia sangat gojes oke disamping suaminya. Selamat Pengantin Baru diucapkan dan semoga berkekalan hingga hujung nyawa. Majlis persandingan dia akan dijalankan serentak bersama majlis aku pada sebelah lelaki aitu pada 03/06/2012




♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

5 comments:

Noor Maizan said... Click To Reply!

alfatihah untuk datuk awak.

selamat berbahagia ye kak Mila :) mai doakan kebahagiaan kak mila selalu ....aamiin~

Mila Ahmad said... Click To Reply!

tq mai :)

Tulus Sweet said... Click To Reply!

cantiknya kakak tu..dia ada blog tak?

Mila Ahmad said... Click To Reply!

tulus sweet...akak ni xde blog la..^______^

Jo-Blogger said... Click To Reply!

selamat pengantin baru..sy singah dan follow.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...