Terima Kasih Sudi Like

Friday, September 7, 2012

ala-ala photoshoot !!

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello ! :)

Kemain tajuk xmenahan photoshoot konon hak tuiiii..puiiii huiiiiii lah. takde maknenye orang photoshoot model2 yang hot, vougue n the vast ni dah macam orang- orang kat sawah je nengok, tapi takpelah ko hado ???? Nan hado kan ?

Gambar-gambar ni semua diambil lepas abes majlis kahwin sepupu aku. Balas dendam masa p majlis kahwin kat Kedah aitu xdapat nak bergambar kat sawah padi. Ni dah de kesempatan aku tebus balik ler :)



















♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

4 comments:

Mohd Diah 'Mcdee' Abdullah said... Click To Reply!

Mamat tu boyak bebeno makan tolobeh lomang, nasik minyak, tempoyak, dgn potai~

Edy Fee said... Click To Reply!

berjemur tgah2 bendang2.ehhe tak edit ke pic2 ni

Lyaa Suriany said... Click To Reply!

suka nya sawaaaah padiii
hijau je
sjk sikit mata

MizzTina said... Click To Reply!

cntiknya view kt bendang tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...