Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, September 5, 2012

Majlis Kahwin di Sungai Petani, Kedah

www.tips-fb.com

Assalamualaikum,

Haisshhh malas bebeno rasanya nak ngedate entry tapi disebabkan BE tengah running kemain lajunye aku dgn kadar suam-suam kuku update lah jugak. Cete pun macam dah nak basilah jugak. So baca jelah ye jangan cakap pape. baca sampai abes paksa ni !!!!!! hohOho.

24-08-2012 aku bercuti kembali setelah bekerja satu hari sebelumnya, patutnya boleh je nak terus cuti tapi memandangkan terpaksa bergilir-gilir cuti dengan staff lain aku pasrah. So 24 tu bersamaan hari jumaat aku bersama Encik Suami gerak ke Sungai Petani, Kedah. Perjalanan dari KL ke Kedah amek masa lebih kurang 5-6 jam sebab 2 kali berhenti di perhentian RnR.

muka keletihan -.='
Sampai sana terus check in  Casa Lagenda Hotel . Perjalanan yang sangat meletihkan tapi best sampaikan kena tukar 3 driver satu kereta hahaha.... Dah alang-alang sampai sana kalau xbeli dan blah memg xsahla kan walaupun penat petang tu jugak aku ajak Encik Suami p shopping karpet. Entry untuk barang yang dibeli kat Kedah tu nanti ya. satu-satu entry akan diupdate lepas ni. tapi bergantung pada situasi mood yaaaa....

otw nak pergi majlis adik ipar
Adik ipar aku bersanding pada keesokkan harinya, tema yang dipilih adalah merah putih so aku dan Encik Suami mengenakan sepasang kurung dan baju melayu berwarna merah putih sedondon gitu hihi..Kelihatan aku membesar dengan begitu jayanya kan ? kan ? oh akur dengan kehendak-Nya... Hati banyak senang maaaa.....

pak dan mak mertua serta adik-beradik Encik Suami



Sedikit gambar buat tatapan korang heeeee....

talk to my hand : entry seterusnya aku update entry majlis kahwin kt Perak serta gambar-gambar jakun dibendang.

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

6 comments:

Sheila Adziz said... Click To Reply!

syoknyer bergambar kat tepi sungai tu...

MizzTina said... Click To Reply!

jauh tu g kedah..

nadyana said... Click To Reply!

waaaa, kenduri sp kat ne?? x gtau kite pun nak datang sp..hehehe

Lissa said... Click To Reply!

cantiknye!

puan.mila said... Click To Reply!

mbesar dgn jayanya tu tanda sihat dn bahagia..suka tgk mila dn suami sma comel sama padan..sweet! :)

Unknown said... Click To Reply!

smoga berbahagia yer Mila

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...