Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, November 9, 2016

Wordless Wednesday- Cepat & Mudah

www.tips-fb.com


Gara-gara harga minyak naik, kita minimumkan penggunaan minyak dan bahan-bahan. Guna apa yang ada je. Walau minyak naik harap yang akan turun nanti berat badan muahahaha...

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

6 comments:

mama tisya said... Click To Reply!

senang sgt ni..slalu guna sos carbonara prego je

Noor Maizan said... Click To Reply!

Hahahahaha, lawak la kak mila ni. Tapi kalau berat badan takmau menurun juga tinggal hujan ja la yang turun kat Malaysia ni :P

Sheila Salim said... Click To Reply!

Suka makan western tapi tak reti nak buat sendiri. Selalu rasa tak sama mcm makan orang buatkan hahahaha

Nory Zoulkefle said... Click To Reply!

Westernnnn katenyer....

Reen Johari said... Click To Reply!

Hahaha harap gitu lah. Dalam pada masa yg sama memasak pun dah kurangkan minyak.. Nak menumis pun letak minyak ckup2 je.. Jimat betul. ;p

adianiez AIDA said... Click To Reply!

Kita ni melayu semua nak menumis.
menumis guna minyak.
hadoi lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...