Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, October 25, 2011

selesai suda!

www.tips-fb.com

assalamualaikum,

minggu nie sumpah sangat malas plus dengan keje yg berlambak, idea nak buat entry mcm ada dengan takde je tapi paksa jugak buat entry, ari tu dah janji nak update sekitar majlis perkahwinan sepupu aku kan? tapi gambar xbanyak almaklumla photografer x betauliah ni sangat cibuk menyibuk kan diri menolong ape yg patut *menantu pilihan la katakan* hahaha...akhirnya patah pinggan den basuh pinggan mangkuk!amek kaw...nak sangat kan?

Nikah dijalankan pada hari sabtu belah malam dengan mengenakan sepasang baju bertemakan warna putih, putih kan suci, tapi takde gambar nak letakla T________________T ade separuh gambar dlm ladtop adik aku malas nak copy. Kata minggu ni sangat malas so malasla nak copy hihi...kejam x?

Majlis persandingan pulak dijalankan pada esoknya iaitu pada hari Ahad, sepupu ku yang cantik lagi comey mengenakan busana berwarna putih dan biru turqoise.Oke, malas nk perah otak nak tulis ape lagi kita layan gambar yang xramai nie, Baru aku perasan gambar aku xbanyak dl camera sendiri..seeedddiiihhhhh..tapi kat OP sepupuku banyak, org kuatla katakan so haruslah kan hakhakhak...



xbanyak gambar kan? ni je yg oke, gambar aku ? xyahlah tempek sekali xcun pown huhu...tapi ade lagi sorang yg suka jerk nak interframe nak jugak duduk kt kerusi empuk 2 paksalah aku ni suh tangkap gambar dia.ntah anak sapa ler ni haha...
kaki xcecah lantai ada hati nak duduk kt kerusi 2 ye danial.
2 sepupu aku gak nama dia MOHD ALIF DANIEL, suka paksa aku amek gambar dia konon2 handsome la 2, nyampah nengoknye hahaha...APe² pun tahniah! dan Selamat Pengantin Baru buat sepupuku Nor Afidah Binti Hassan di atas perkahwinan beliau.Lepas ni turn aku lak siapla ko kak kena rewang sampai pengsan tuk majlis aku lak hihihi...

Petang 2 jugak aku kemas² tuk berangkat ke Kuala Lumpur, penat jgn cakaplah xboleh cuti sebab isnin ada lawatan tapak dan syarikat perlu hadir, so nak xnak kena balik untuk bekerja wuarrggghhh...sumpah penat sampai hari nie keletihan xilang lagi mcm aku pulak yg kahwin hahaha...
               


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

12 comments:

MizzTina said... Click To Reply!

ni yg blik kg hr tu ke?? sweet la kaler biru putih..

Mila Ahmad said... Click To Reply!

aah,ni time mila balek kpg ari 2 sebab sepupu kahwin...

hamzah ian said... Click To Reply!

serius cantik

Mek Onie said... Click To Reply!

biru putih tu,hehe :D

Unknown said... Click To Reply!

lawa nye laaaaa.. :)

Elie Lily said... Click To Reply!

elie tak boleh pikir kawen dlm masa terdekat nih, sebab baru jadik single! hahah

Aleen Aiden said... Click To Reply!

gamba tukang ambik gamba nih xde?hee :P

Unknown said... Click To Reply!

nampak grand

Noor Fatin said... Click To Reply!

cantiknya pelamin dia!!

Mila Ahmad said... Click To Reply!

hamzah ian-cantik kan?
onie-aah biru putih, skank warna 2 memg tgh in
ellie- i know that u a single, harap tabah menempuhi dugaan hidup ye sayang ^_____^
abg khairul & noor fatin- nampak grand dan cantik sebb pelamin tu 3 panel lagipun kombinasi warna yg digunakan menampakkan pelamin 2 sgt mewah hihi...

misslysaemilia said... Click To Reply!

pelamin dye cantek ! :)

nazirah said... Click To Reply!

cntknye tema biru :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...