Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, October 4, 2011

Tanda-tanda yg diet korang merbahaya!

www.tips-fb.com

 
  • kowang tetap mahu meneruskan diet walaupun anda tidak mengalami masalah terlebih berat badan
  • Berlaku perubahan fizikal misalnya letih, sakit kepala @ pening
  • Menyisihkan diri dari keluarga & rakan-rakan
  • Makan secara sembunyi-sembunyi
  • Asyik memikirkan makanan setiap masa
  • Takut pada makanan
  • Senaman secara berlebihan

               

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

10 comments:

khairul said... Click To Reply!

abg x yah diet..pasai mmg dh kurus dah :)

Deeyaudeen Sabri said... Click To Reply!

uihhh.. nasib baik sy mkn je sume.. haha.. :P

Mila Ahmad said... Click To Reply!

toksah diet-diet kan?belap je semua sampai roooosaakkkkk....ngehngehngeh

mizzkechique said... Click To Reply!

sy lak sebok nk naikkn brt bdn sbb terrrrlalu kuwus!! haishh..

Elie Lily said... Click To Reply!

jeles dgn lelaki..sebab selalunya lelaki kalau makan banyak mana, dorang senang turun, sebab lemak dorg ngn kita lain..

pompuan ni payah sket! argghh!

Mila Ahmad said... Click To Reply!

lelaki ni sebab metabolisme diaowg tinggi 2 faktor gemuk sgt nipis tapi xyahla nk cemburu sgt yunk lepas kwin confirm perut ke depan!

Cik Yana said... Click To Reply!

Sekarang ni malas nak makan. Sebab dah start keje ni rasa cam badan naik je tak turun-turun. Huhuhu~ Menci!!!

aTy _faRed~ said... Click To Reply!

eerr..belum pernah merase tuk berdiet... disuruh gemuk ade lar..:)

Aesya Zealous said... Click To Reply!

tak diet pon.. bantai je apa yg mampu..hik3

YanaMIB said... Click To Reply!

diet utk jg pemakanan oke lg..tp klu diet xde sbb ni pelik jugak ye..huhu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...