Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, April 10, 2012

12#-Benda yang anda nak cakap kat ibubapa tapi belum cakap.

www.tips-fb.com

Dah berzaman aku tinggalkan cabaran makan dalam , skank ni aku nak sambung balik apa yang telah aku tinggalkan. Kan dah janji aku nak come back dalam dunia blog ni so alang2 memg takde idea nak tulis entry aku buatlah 'menatang' ni boleh kan ?

Cuba tanya pada semua orang, sape yang xsayang mak bapak oi.. Semua sayang kan ? Semua nak jadi anak yang baik dan taat pada ibubapa. tapi adakah korang betul2 taat pada ibubapa ? Adakah korang mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan mereka ? Tapi bagaimana ? Banyak cara kan kita boleh tunjukkan pada ibubapa kita yang kita memg sayang sgt2 pada mereka.

Aku ni jenis kalau sayang seseorang aku xpandai nak cakap, mungkin melalui perbuatan  orang tu akan sedar yang aku ni seorang penyayang, hamboi! puji diri nampak ! kihkihkih...Tapi ceyes even aku ni selalu je melenting tapi aku syg sangat kat mak pak aku !

Aku ni takdelah belanja tinggi mana takat SPM je tapi Alhamdulillah memg dah rezeki aku tercipta dalam bidang kerjaya. Aku xpernah menyesal xsambung blaja sebab ak percaya doa restu ibu bapa mampu buatkan aku berjaya dalam hidup.

Diaowang pun xpernah marah atau salahkan aku kenapa xsambung blaja even keputusan aku layak untuk ke menara gading. Even aku xdpt nak banggakan ibubapa aku dalam bidang pelajaran, tapi aku juga mampu jadi mcm anak-anak yang lain.

Kalau mak bapak saya boleh baca lah nukilan saya ni, saya cuma nak cakap yang saya sayang kat mak dan abah,tanpa doa mereka saya tidak akan jadi seperti sekarang dan kalau boleh saya akan bahagiakan mereka sehingga nafas saya yang terakhir. Saya rela korbankan kebahagiaan saya demi kegembiraan mereka. I LOVE BOTH OF U, MOM & DAD ^_________^



♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

4 comments:

fatema said... Click To Reply!

insyaallah syurga untuk kamu,ameen.

Mila Ahmad said... Click To Reply!

amin ya rabbal amin ;'(

Noor Fatin said... Click To Reply!

alhamdulillah sejuk perut mak mengandungkan kamu. insyallah, akan dapat balasan yang terbaik di akhirat nanti, saya harap saya jugak bleh jadi macam awak :)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

amin mudah-mudahan kamu juga begitu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...