Terima Kasih Sudi Like

Thursday, August 11, 2011

Cabaran makan dalam

www.tips-fb.com

assalamualaikum,

lambat giler aku hupdet entri ari nie..bukan sebab malas tapi sebab aku byk giler keje..penat wey...dugaan bulan pOse ni lain macam jerk..xlarat sgt...muka da macam cuka jerk..bila kena buat 2 buat nie..eih.x..x aku senyum seikhlas ati eih :)...mana de mcm cuka..mandai je an?an?

nampak title kat atas?xnampak?org lain pown pose gak tapi xdelah lapa sampai xnampak..hehe..aku nak joinla segmen 2 macam best jerk...*actually malas nak susah² buat entry haha..* cabaran tu dibuat oleh blog makan dalam

Klik utk tumbesaran
dengan ini aku sahut cabaran 2..ye ye O je kan..hOpe dptla sahut klu xde ape halangan ( * ____ * )
               


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

4 comments:

nuha ahmad said... Click To Reply!

aku nak join boleh tak ae?*semak*

Mila Ahmad said... Click To Reply!

bole jerk huhu..bagi menyemakkan lagi :p

L said... Click To Reply!

kita seorang pemarah?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jangan-marah.html

anismelon said... Click To Reply!

rajin mengejoinkan diri kan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...