Terima Kasih Sudi Like

Sunday, August 12, 2012

2 hari bersospink !!!

www.tips-fb.com

Assalamualaikum,

Bila mood shopping dah sampai memg payah la nak tahan bila duk tahan-tahan nilah akibatnya sampai 2 hari duk shopping-moping dari siang sampailah ke malam, Bonus belum keluar lagi tapi aku dah abeskan duit yang ramai macam aku lak dapat bonus macam orang keje gomen heee~~~~

Dengar-dengar cete jumaat aitu nak dapat bonus tapi tunggu punya tunggu bulan xtimbul-timbul eh bukan , bonus xdapat-dapat bos lupa barangkali kan ? this week jela pun yang ada masa nak shopping next weeks dah raya kaw 1! so nak xnak haruslah sosssspinggg

Jumaat aritu g jalan TAR memandangkan opis aku kat Dataran Merdeka dah confirm2 lah aku membeli dan blah kat situ, keluar time lunch fuhh ,org memg ramai majoriti perempuan la kan sebabnya lelaki p solat jumaat mana lelaki xsolat dia pondan ekekekekek.


Baju ni aku beli kat jalan TAR ni bukan baju raya harap maklum ! ni baju warna tema untuk adik ipar aku yang akan bersanding belah lelaki lepas raya nanti kat Kedah. Dah alang2 dekat raya so boleh pakai time raya kan ? kan ? Acely baju raya aku beli kain pasang dah pun hantar pada tailor makcik encik husband tapi baju dapat disiapkan lepas raya sahaja, maklumlah hantar dah lewat walaupun sebelum puasa tapi makcik encik husband tu banyak tempahan so redha jela ye T________T. Ko pakai jela baju raya tahun-tahun lepas ye mila itu pun kalau muat lagi sadisnye...sobs..sobs...sobs...sobs....T_____________T


Ni baju encik Husband, satu t-shirt satu kemeja. aku suka warna terang bederang biar dia nampak muda walaupun hakikatnya beza kami 10 tahun hehe...ce teka umur dia bape ? jawapan ? rahsia oke ! haha....xkisahla muda ke tua yang penting kami bahagia kan encik husband ? baju ni aku beli kat Parkson KLFC skank tengah sale tau kowang. Ala tapi xheranlah memg parkson tu hari-hari sale xpenah xsale pun kan. Kebanyakkan baju Encik Husband aku memg suka beli kat parkson xtaulah nape wey tapi memg suka shopping kat situ. Baju aku ??? xpernah pun beli kat parkson sebabnya rasa membazir , mahal kot ! haha..xberbaloi...


Motif beli kasut dan selipar ni , xde sebab pun saje je nak membazir haha.... teeerrruuukkk kan perangai syaiiiitannnn nirajim betul -.='. Kasut yang ada pun xterpakai bersepah kat rumah aku suka-suki menambah-nambah. Hai bilalah nak ubah perangai ni kalau satu takpelah ni sampai 3 apa pesen orang ntah. Encik Husband xtahu ni kalau dia stalker blog aku ni comfirm2 dia tahu dah, t dia baca mesti geleng-geleng pale tengok perangai bini dia silap hari bulan dia suruh aku makan kasut-kasut yang ada -.=' Kasut-kasut ni aku rembat beli kat Uptown danau kota semalam. tu lagi satu tempat ramai giler orang walaupun dah pukul 2-3 pagi, memg orang-orang KL xreti tidur duk merayap-rayap lagi. Aku parking kete tudia jauh kemain masa pergi macam dekat je jalan dari kete ke uptown bila balik bukan main jauh lagi dah macam  acara pejalan kaki  aku melangkah.

talk 2 my hand - dapat bonus macam nak melaram 'isi' rumah pulak rasa, rumah pun nak raya gak ape hihi....
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

5 comments:

Admin said... Click To Reply!

hehe selamat bershopink..
best la bila ade duit bnyk kan.. :)

Jangan diulang kecewa, kelak engkau terusan merana.

MizzTina said... Click To Reply!

cantek la baju..meriah..

Mun said... Click To Reply!

hehehe sama laa...menunggu bonus gak nie... ni pon..masuk opis td.. dah terbau duit bonus + gaji dah nie.. keh keh..

x shopping lg nie..huhu

Aty Fared said... Click To Reply!

kalau dapaat gi shopping setengah hari ngan senang hati pon dah rase seronok..inikan pulak shopping sampai 2 hari..!! jeles nih... heheh..

Amir Syahir said... Click To Reply!

woww..lawonya baju raya dia..hee..selamat hari raye yek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...