Terima Kasih Sudi Like

Thursday, August 16, 2012

semakin galak membeli !

www.tips-fb.com

Waduh makin gawat nie, lagi ditahan lagi menjadi lagi dilarang lagi merakus apekah simpton yang melanda diriku ??? teeeeerrruuukkkk xboleh dibendung lagi. rasanya baru minggu lepas aku dah rembat 3 pasang kasut dan selipar yang aku beli kat uptown Danau Kota. Korang boleh baca entry ni,  3 pasang kan ? kini telah menjadi 4 atau mungkin lebih eh ? rasa xbersalah jerk ckp mungkin -.='


Ni mungkin kasut raya aku atau mungkin tidak eh, ckp ape kau ni ? heee~~bukan apa takut pakai kejap jerk pastu nanti aku tibai pakai selipar jepun je p beraya rumah orang kita tengok jelah nanti. Masa beli tu bukan main lagi ko kata cantiklah cunlah sedap pakailah bila dah dapat hampeh pakai sekali tu jerk pastu tempat kasut tu dlm kereta ko mila bersepah dah mcm butik kasut dalam kereta. T_______T

Kenapalah perempuan ni xboleh tengok benda yang cantik ? asal cantik mesti beli asal lawa mesti beli oh ye terlupa perempuan xpernah  lari dari fenomena sukakan kecantikan ye dak ? so xheranlah kalau asal ada kasut cantik jerk mesti nak beli, dan aku percaya perempuan diluar sana mesti memiliki kasut kat rumah tu lebih dari 3 pasang kan ? kan ? betul tak ? sape rasa betul angkat ibu jari kaki sekarang ! haha....


Oke fine kali ni aku rembat kasut ni kat Vincci, Sogo KL dah opis aku memg area situ so tanpa melengah lagi aku melangkah kaki ku ke Sogo.Baru dapat bonuslah katakan hihi...Sampai sana Orang jangan ckplah memg ramai dan xkan pernah surut punyalah ! Lagi-lagi kalau ada sale yang menggila sehingga 70% sape yang taknak kan ? Korang mesti nak kan, dah jom p serbu heeee~~~~

Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada Semua Blogger dan Reader, yang balik kampung tu hati2 ye ingatlah orang yang tersayang. Aku pun besok pagi selepas Sahur gerak untuk pulang ke kampung halaman Batu Pahat. Doakan aku selamat sampai ye ^_____^.



♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

5 comments:

MizzTina said... Click To Reply!

selamat hari raya mila.. raya dtg umh akak tau, kt seri medan.. dekat je kan..

aTy _faRed~ said... Click To Reply!

eerr...saye dah pakai dah kasut raya yang beli minggu lepas ..heheh..lepas tu cakap ngan asben kasut raye tak de lagi..;p

khairul said... Click To Reply!

sakannya shopiing


C.M.A @ CikMoonAdnan said... Click To Reply!

selamat hari raya... selamat kembali bertugas... hehe

izfanora said... Click To Reply!

perangai sma ! tp lps kawin, za dh jrg beli kasut sbb hubby jrg membeli.. mcm segan je nk hbskan duit dia. hahah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...