Terima Kasih Sudi Like

Thursday, August 23, 2012

Selamat Hari Raya

www.tips-fb.com

Assalamualaikum,

Hari ni aku dah pun start bekerja. Lemau sesangat ko tau sebabnya esok aku cuti balik untuk pergi ke Kedah bagi menghadiri majlis perkahwinan adik ipar sebelah lelaki. Oh ye, masih belum terlambat lagi kan aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin kepada kalian-kalian semua. Sekiranya tersalah atau terkasar bahasa haraplah dimaafi sesungguhnya aku ini hanya manusia biasa.

Sambutan raya tahun ni di kampung Batu Pahat, Johor seperti tahun-tahun lepas bersederhana sahaja tapi yang membezakannya adalah tahun ni aku beraya sebagai isteri orang dan tahun ini jugak buat pertama kalinya aku beraya di rumah mertua heee..Pengalaman baru mengenal dan beramah - mesra dengan ahli keluarga dan sanak - saudara sebelah encik suami.

Raya pertama
Gambar-gambar raya pun xbanyak hanya beberapa keping jerk, malas beno rasanya nak bergambar mungkin letih beraya dikedua-kedua rumah sanak-saudara aku dan encik suami. Maklumlah kampung kitaorang sama kat Batu Pahat jugak. Bila keadaan camtu pegi sana makan pegi sini makan makanya berganda-gandalah berat aku naik -.='.

Raya Ketiga
Raya tahun ni gak banyak sepupu-sepupu aku yang kahwin. Mak aih bukan dekat-dekat kendurinya, ada kat Kelantan. kat Kedah kat Peraklah. tapi xsemualah aku dapat pergi jauh sangatlah lagipun kerja kan hanya cuti weekend jerk. Ape² pun aku ucapkan Selamat Pengantin Baru kat korang² yang nak mendirikan rumahtangga, semoga bahagia hendaknya ^________^

Talk to my hand : Minggu ni ke Kedah attend wedding adik ipar minggu depan ke Perak sepupu kahwin, jalan sakan duit pun sakanlah $$$$$$$$ T______T
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

12 comments:

Noor Maizan said... Click To Reply!

selamat hari raya akak :) bestnya sambut raya dgn encik suami .

Elie Lily said... Click To Reply!

Seronok beraya bersama suami ya? Nak kawen jugaklah macam ni! Hehe. SELAMAT HARI RAYA, Mila! Maaz Zahir dan Batin! :)

Mun said... Click To Reply!

selamat hari raya...

huhu... lagi bnyak kenduri nk pegi... lagi byk laa terbang $$$ kan...

Anonymous said... Click To Reply!

selamat hari raya =)

Unknown said... Click To Reply!

rabak poket thn ni :)

Prince of Noob said... Click To Reply!

selamat hari raya dear... done follow here... - Noob

MizzTina said... Click To Reply!

nape xdtg umh akak?? sob..sob..

Reena Sidek said... Click To Reply!

selamat hari raya... :D

Aty Fared said... Click To Reply!

betul..biler banyak berjalan..memang banyak gune duit..adeeyyhh...raye pokai...huhu

ct kektus said... Click To Reply!

selamat hari raya ! :D


berjalan memang syok. lagi2 yg jauh, duit pon syok jugak keluar kan. hehee

norie said... Click To Reply!

celamat hali laya mila. sweet la da kawen :)

ieza ashaari said... Click To Reply!

lai aku susah sgt nk bergambar.. hhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...