Terima Kasih Sudi Like

Friday, April 15, 2011

berita gembira buat aku bukan kO oke ;p

www.tips-fb.com


assalammualaikum,

firstly nk ucapkan kesyukuran masih diberi nafas utk idup di muka bumi ni lagi...pasang niat pepagi walaupun mata ngntuk dan amt mls nk bngun dikala kesejukan melanda...tpi aku kn pekerja yg sgt fOkus thdap keje jadi aku buat² rajin jela huhu...bOs kaw terharu x dapat pekerja cam aku???

kat opis seperti ari² biasa xde yg luar biasa pOwn...masih sama memg aku dtg paling awal la kan?kata pekerja terbaek...dan macam biasala aku On PC tuk On facebOok kihkihkihkih...*perkara wajib* bila da menjawab Komen² dari peminat aku cet!!!jgn muntah ye...aku Offline dan meneruskan keje yg tergendala sbg mengelakkan dari di cOp pekerja makan gaji buta!

tetiba kan?kan?jeng..jeng...jeng...jeng..jeng...*sila wat muka monyet teruja dapat bunga*aku dapat satu berita tergempar punya lebey hangat dari hOt f.m..eh,,salah dari biasa..salah sOrg dari staff telah diberhentikan ats alasan ape????adelah rahsia kerajaan..tp jawapan aku adalah..."ye kO memg layak diberhentikan sebb ati kO mcm bangkai..mulut kO mcm puaka siak!!!nila balasan yg kO dpt atas perbuatan keji kO menganiaya Org laen..."kan aku da ckp memg dari dulu aku xsuka kO sebb aku tau kO bukn baek sgt!!skank tgk ko da dpt habuan kO..sumpah aku terkejut giler dan xsangka perangai ko mcm binatang!!

aku syukur sgt² di atas ape yg terjadi..nila hikmahnya di sebalik peristiwa yg dah berlaku sebelum ini..kini aku lebey bertenang dan sedang memupuk sifat sabar dalam diri...aku blaja sesuatu dari kejadian nie...alhamdulillah...:)



talk to my hand-terima kasih kepada org² yg byk bagi aku sokongan dan dOrongan nk harung bnda² nie..
to MOHAMAD HAFIZ a.k.a alOng selaku abg ku...ko di pihak yg benar!!!doa Org yg teraniaya nie memg Allah akn makbulkan...




♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...