Terima Kasih Sudi Like

Friday, April 15, 2011

kereta lembu sesat!

www.tips-fb.com

assalammualaikum,

Cerita yg da mula basi..tapi still nk update sebb ade idea yg dtg mencurah² ke ladang gandum..terbaek wOk!!! semalam seharian bertungkus lumus menyiapkan keje² yg seperti biasa memg la amat byk xpenah xde keje..klu xde e2 auta semata²...tapi tugas aku utk ari semalam agak berlainan sedikit dari biasa sebb aku kena pegi bank utk bank in sale bagi JEANS PICASSO *another bisnes yg bOs aku buat*dan sebab bizi lg jadi aku amek peluang tuk bank in time lunch...sebb semalam aku berpOse jadi xley mencekik jadi aku dgn baik hatinya nk pegi bank in duit sale 2..

First time sepanjang aku keje kat Bangunan Sultan Abdul Samad nie nk dekat 1 tahun kena transfer sini baru aku tau central market 2 giler dekat dgn opis aku..b4 nie aku pegi naek kete dahla 2 mlm membuta lak..memg xperasan la kan...lepas bank in aku merayau r dgn kawan aku..panjang je melangkah..bila msuk jewk central market memg meroyan la kan..giler tgk benda alah mcam bagai dlm 2...giler²..murh bOle tahan..mujur duit xpenuh dlm wallet memg aku x membeli la kan fuh!!!!naseb baek selmt duit aku hihi...

masuk ekut pintu laen keluar pintu laen...pintu utama rsenyer sebb ade carpark kt citu...kt sebelah pintu 2 ade kereta lembu larh???tapi lembu xde.pegi mkn agknyer..time lunch kan..gatal jewk nk snap!snap! kata giler gamba kan?mestila tunjuk kegilaan tapi macam heranla wat Po de kete lembu sesat kt citu ape mOtifnyer???



talk to my hand - bila aku da mula posing kt citu,suma org nk juga menyanyah kt citu tadi xde seekOr pOwn makhluk nk gamba kt citu..time aku lak yg diaowg dtg menyebOk dengki kan...

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

4 comments:

Mama Gee said... Click To Reply!

mcm2 ade kt dlm cm tu...kalo nk cari souvenir tempat2 kt mesia ni tak payah pi cari jauh2..pi cm je..sure adee...hehee

Mila Ahmad said... Click To Reply!

aah betul tu..
padanla rmai foreigner kat citu
ade jugak disediakan tempat tuk poskan brg ke luar negara dgn kadar segera!

Miss AZ said... Click To Reply!

napa tak naik keta lembu tu mila?? haha!!
i pun tak suka bila kita nk bergambar ramai pulak yg sibuk nk dtg.. masa kita tak pg, takda pulak org =_=

Mila Ahmad said... Click To Reply!

xbole naek sebb xtercapai kain ku hikhik..
pkai kaen klu pkai seluar mayb bole naek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...