Terima Kasih Sudi Like

Monday, April 11, 2011

new hOme

www.tips-fb.com

dalam minggu nie aktiviti sgt sibuk dan memenatkan tpi bukan sebab berkerja tp kerja-kerja mengangkut dan mengangkat barang-barang aku dari rumah lame ke rumah baru..yeahh!!!new hOme...(-__-)
mungkin kowang-kowang suma mesti sedih if terpksa tingglkan byk kenangan dirumah lama tapi aku xde pe nk disedihkan sebb nie memg impian aku sejak azali ececeh...sadisnyer dengar!macam baru keluar dari neraka jahanam rsenyer!hahaha..jahat kaw nie..melampau Oke!:p

nila point ditunggu² bila dpt sahaja membolOskan diri tuk menyahkan diri aku dari sana...acely rumah lama 2 umah yg disediakan oleh bOs aku a.k.a pakcik aku..b4 nie adelah dlm 4x kali rayuan aku ditolak tuk duduk menyewa atas alasan..rumah sewa mhal bahaya perempuan duk luar t sakit susah xde sape yg tau..Oke find aku diamkan jewk dgr jewk sbg seorang anak yg sgt baek..walaupun jiwa memberontak!damn!!

tapi kali nie pakcik aku xboleh halang di atas sebb² tertntu..hehe..mekaseh pakcik ku..jasa mu dikenang..aku akn jaga bebaik kepercayaan mu itu..dan terima kasih juga sebb da berikan kesenangan pada sy dan adik-adik yg laen.Lepas nie sy akn cuba blaja berdikari tnpa mengharapkan pertolongn dari Org.

rumah baru nie bg aku selesa walaupun masih lintang pukang belum siap berkemas ag...xde pe pown nk disusun sebb xde brg byk pown..cuma baju jewk yg byk sampai separuh bilik penuh baju huhu...pengalaman baru sebb duduk rumah bertangga...sek bek 2 tingkt jewk klu byk tingkat mati aku nk angkut brg dari kereta ke umah.persekitaran pown bg aku oke ade masjid padang permainan kedai mkn jgn ckp byk giler ade yang bukak 24 hours..ape yg menarik kt sini..bas byk giler tapi xtau destinasi yg dituju..dah seminggu duk kt umah baru ni baru smlm perasan ade restoran makanan kt c2..ape yg uniknya kawasan tempat mkn diperbuat dari buluh..haaa..ape yg buat aku mcm ckit teruja ade disiapkan tmpat khas tuk karaOke lah..sgt best!!!that mean bole la melalak kt citu..tp skank xberkesempatan InsyaAllah ade kelapangan aku nk pegi  terjah :p

walaupun rumah baru nie jauh dari tmpt keje dan memaksa aku utk pergi keje dgn awal memandangkan jalan sentiasa jem tp xpe janji jiwa tenang..:) klu bole bialah ketenangan ini berpanjangan amin!!!

talk tO my hand- tingin nk jogging pepagi kat padang basket ball tp bngun pOwn lmbt kui..kui..kui..


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

6 comments:

noornazuha said... Click To Reply!

tahniah pindah umah baru..pindah kat mana tu?hehe

Mila Ahmad said... Click To Reply!

pindah kt cheras yunk!

BΛBYDIΣRΛツ said... Click To Reply!

new hair ? Where is your new house ? :)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

new hair???cOming sOon :)
alam damai cheras!

Fieza Kyrana said... Click To Reply!

hang dok mne mila??nt dlm ptgahan bln 5 aku nk g KL,,leh jnguk ko klu free,,hehehe,,cheras jauh x dr shah alam??

Mila Ahmad said... Click To Reply!

alam damai cheras..
shah alam xdela jauh sgt tp aku xtau jln
klu ko turun kl roger² la aku tau²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...