Terima Kasih Sudi Like

Monday, April 18, 2011

terserempak kawan lama

www.tips-fb.com

 :.entry dah lame..last week tp bru nk pOst...bru de TIME..hehe.:

oh yeah...malam yg indah diterangi bulan dan bintang berkilauan memancar di langit biru..aku masih belum pulang ke rumah???setiap ari aku memg balek lewat...memandangkan mlm nie kelancaran di atas jalan raya amat menenangkan mata ku dari melihat lampu kemerah-merahan seperti nk muntah *maknernye bila byk lampu merah dari lampu kuning jalan jem teruk huhu...*tapi bergumbira di dalam ati yg tiada bunga...telah memasang niat utk singgh menyinggah di kedai aksesori jual macam² brg di sekitar rumah baru ku...seakan² windOw shOping gitu...bersama adik ku..ku dgn gagah perkasa menghayun kaki dari kiri ke kanan memasuki kedai tersebut dgn yakin dan berani...

sedang asyik leka melihat meninjau dan menjelajah kedai yg memiliki struktur bangunan 2 tingkat yg diberi nama F & C tetiba kan..kan..kan.....bagi suspen ckit hakhakhak...aku jumpa kawan lame...lame x lame la jgk..last jumpa taun lepas jumpa di ZOO NEGARA  bulan bape xbape nk igt makan semut byk brgkali..teruja tahap unta..aku dan dia berjabat tgn menandakan kerinduan thp cipan...xtaula ia berperasaan Or x..aku xkesa pOwn walau dia kaku dicitu sedikit pOwn tidak bergnjak dari melihat ku..tidak sesaat pown dia mengerdipkan matanya dari memandangku..terpaku agknya melihat kecantikan diriku yg ala² priety zinta nie hahaha...pasan lebey kaw nie..xabes²

dikesempatan ini ku tidak melepaskan peluang utk ambil gambar kecumelan diriku bersamanya ah!!!camera kesygn lupa nak bawa jadi aku rembat hendpOn murah adik aku ..bole berposing maut ala² jenifer lOpez dpn camera yg  mempunyai 2 megapixel dan 2x zOom shj muahaha...!!!..;p...agak² korang sape yg paling cumel disitu ea???sila jawab dgn jujur Oke...
Dia adalah kawan lame sy :p







talk tO mt hand -tengOk dia suka cOver machO depan camera..suma nk lebey dari aku kan???hey yg sorg lg 2 nape pndg ats???depan ler kawan...
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...