Terima Kasih Sudi Like

Friday, June 10, 2011

hantaran sy dan dia

www.tips-fb.com

assalammualaikum,

hari tu mila de cakap kat kan kat entry nie yg mila akan buat entry hantaran yg dihantar dan diberi so ari nie mila buat dgn kadar sepantas mungkin.ari nie mila mengantuk sangat sebb smlm melepak xhengat dgn member² di restoran mamak area danau kota..leparking ini adalah yg pertama setelah bergelar tunangan Owg..sek bek EN TUNANG benarkan mila hang Out dgn kengkawan..thanxx 'abg' sebb beri keizinan i syg u larh hehe.....jOm layan gambar :-

ni dari pihak lelaki :)










ni dari pihak saya :)










lastly mini pelamin yg mila create sendiri :)

               

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

10 comments:

Chempaka Sari said... Click To Reply!

macam kawen gamaknye.meriah.

~~Ticer Wann~~ said... Click To Reply!

wahh meriahnya....


Dah mula nak sakit-sakit

Tak payahla renggang-renggang..rapat-rapat la syok

spider_gurl86 said... Click To Reply!

cntiknye hantaran

khairul said... Click To Reply!

jaga..jgn "bentan" satg ..pasai dok jln malam hehe

meaw said... Click To Reply!

pehhhhh hantaran dia dah ghupe nak kawen gitewwww,banyak gila,kawen nanti pon ada hantaran gak ke? nyway, congrtae dear....nak cokelat tuh :P

Mila Ahmad said... Click To Reply!

spider_gurl86-biasa jewk u
khairul-baek bos sedia menerima arahan hehe....
meaw-nanti kawin mayb makanan jewk akn dibagi :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said... Click To Reply!

canteknyer pelamin kecik tu..

Mama Gee said... Click To Reply!

lawaa hantaran yg pink tu..mama skeeeee

Mila Ahmad said... Click To Reply!

yg biru 2 lagi cntek kOwt hehe...

izfanora said... Click To Reply!

nice r.. rasa nk wat hntrn semula r..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...