Terima Kasih Sudi Like

Thursday, February 21, 2013

Jom Follow ~

www.tips-fb.com

Salam



Aku tau mesti ramai yang dah ada akaun burung biru tu dengan akaun instagram, cuma aku je yang masih terkial-kial nak buat akaun, kecian kan ? Sekarang nilah baru berjinak-jinak hehe :p

Pada sape yang nak follow mailah follow beramai-ramai ye, nak tambah kenalan ke kan ? oh ye kalau nak add FB aku boleh klik SINI, taknak pun takpe takde paksaan !

talk to my hand : lagi berapa hari je pertambahan umur akan berlaku  tapi still muda lagi usah risau erk ??? hahahaha...hadiah dah dapat dulu hokeh !..nak tau ? tunggguuuu !!!



♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

3 comments:

::EIDA:: said... Click To Reply!

saya sudah follow.. hekhekhek

Nugrul Sakura said... Click To Reply!

done folow ur blog..... teringat2 time cat dinding luar umah gan mila...siap gaduh2 manja gan ank2 yg comel tuh...haishhh berebut2 nk cat semua...hihi kenangan2

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@NugRuL SakuRa haha...mila memg garang mcm mak tiri, nak2 kalau budak-budak ni buas lagilah aku menjerit mcm halilintar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...