Terima Kasih Sudi Like

Monday, February 4, 2013

Photoshoot di Agro Farm

www.tips-fb.com

Salam

Baru je balik dari bercuti 3 hari 2 malam di Melaka pre-honeymoon la kengkonon!. Best Oiii, naik keje terus lemau segala-galanya lemau oke ! Penat + panas kat Melaka tu terasa lagi..tapi puas hatilah bercuti kali ni. Entry percutian nanti-nanti aku update ye still terasa kelemaunya lagi hadoiii..-.='


Kotlah korang masih ingat bulan 12 hari tu aku ada cakap nak buat photoshoot kan ? gigih aku buat props comey-comey belaka tapi satu pun aku xpakai haha..sediihhh betul la..tapi takpe abg dgn tunangnya je pakai props tu pun dah kira oke :)

Ni entry photoshoot outdoor untuk abang tersayang kataaaa kOooo...Acely aku yang gedik sangat nak berphotoshoot bagai, dah alang-alang abg aku bertunang so aku sponsor sekali, photoshoot ni 2 jam makanya abg aku shoot 1 jam aku shoot 1 jam heee~~~


Softcopy aku belum dapat lagi, ni aku amek dari FB abang man OP yang bertanggungjawab shoot gambar kami yang awesome ni ! Nanti dah dapat softcopy aku upload sampai lebam korang tgk. Ada yang nak ckp kami masih dalam mood pengantin baru ke ? erk? hahaha..pitammmmm~

Puas hati kot ambil abang man ni...

Dahla orangya sempoi, sporting abes beb, aku yang malu-malu tapir ni dah hilang malu dibuatnya

Abang man ni biasa shoot orang utara jaa xpasti selatan dia buat job ke tak...so pada korang yang  bakal melangsungkan perkahwinan tahun ni boleh hire abang man ! aku yakin pasti korang berpuas hati punyalah !

Nasib baik aku kawin kat Johor kalau aku kawin kat Perak dah confirm² aku hire abang man punya.

Love this picture ^____^

Sape-sape yang nak hire or nak tanya harga pakej gambar yang abang man shoot korang boleh je add FB abang man ni er....FB Suazman Mahmud

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

11 comments:

combi said... Click To Reply!

sweet :)

MizzTina said... Click To Reply!

yunk, akak dh tnye OP yg awk sajes hri tu, dia senyap je xreply.. haishhh..

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@MizzTina oh yeke kak ? dia dah xnk berniaga dahla tu kak.

Nory Zoulkefle said... Click To Reply!

cantek2 gambar nyer...
sweet je korang kan..
heheeh

NM03 said... Click To Reply!

kisah percutian kat melaka tahun lepas aku tak hapdet lagi noks. maklum, masa tu tgh awal peknen, rasa malas betul nak hapdet. tunggu pyer tunggu terus luper. hahaha

najihahfara said... Click To Reply!

sweet tengok akak dengan hubby

::EIDA:: said... Click To Reply!

cantik milaaaaaaaaaaa

myzaali said... Click To Reply!

atototo sweetnya dah kawen buat mcm ni :)

ieza ashaari said... Click To Reply!

melaka mmg pns ok.. kakak za yg putih tu dok sna, blk sini, daku lg putih dr dia.. hahaha..

Unknown said... Click To Reply!

saya suka gamba mula2..
cantik nya gambar..

ct kektus said... Click To Reply!

ohh. so sweettt lah. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...