Terima Kasih Sudi Like

Thursday, May 5, 2011

berpantang sebelum majlis :p

www.tips-fb.com

assalammualaikum,

oke mila just nak kongsi jewk petua nie..klu sape yg nak buatla..xsusah pOwn cuma kena tahan nafsu makan sahaja.mcm mila nie memg jenis mkn xbyk tapi tang pewut 2 masalah cikit..klu mkn byk ckit jewk mula la membuncit mcm 3 bulan pregnant!:p menci btul!!memg jenis macam 2 kOwt..ade 2 kuwus pOwn pewut buncit...yg laen mila xde masalah cuma pewut jewk!

bagi penjagaan diri nie mila xdelah terlalu obses smpai makan pil, buat pembedahan buang  kulit  atau buat rawatan utk slim* dulu penahla skank serik dah..hahaha..nak juga rasa kan?kan?*tapi memg berkesan cuma mila jenis mls nk pantang belasah jewk mkn janji bnda 2 makanan memg naek lagi mendadak berbnding dulu kui..kui..kui...melayang $$$$$ RM399.00 *time Offer nie*klu harga sebenar lebih 3K..ape² pun TQ la kat MAYFAIR atas layanan anda..terbaek wOk!   nak cuba sila kan?

persediaan mila sebelum majlis diadakan adalah..mila xbole makan malam penting oke.buat masa nie mila belum langgar pantang..mkn hnya skx sehari waktu tengahari wajib..klu xsempat mila akan mkn sebelum pkul 7.klu air pulak mila lebey gemar order air limau suam dan minum byk air kOsong..bagi sape² yg xnk pewut buncit jgnlah minum ais InsyaAllah memg pewut xbuncit!percayalah mila dah cuba dah!...

utk pengetahuan semua mila telah kehilangan 2kg dlm masa sebulan..2 kg pOwn kecOH kan?kan? tapi biarlah ko hadO ;p haha...2 yg buat kita lagi semangat 2 hehe..majlis tinggal lagi sebulan that mean kene keje keras lagi...tp xlupa kesihatan kena jaga jugak xdelah nk diet punya psl smpai xmakn kan?melampau la 2...mila bkn ape cuma nk nmpk slim time pkai bju 2 jewk haha..bkn nk kuwus kaw²..nak kecik jewk xdela t dlm gmbr mcm dOnat membOolat hehe...

ade jugak org cakap klu nk kempiskan pewut slalulah pkai losyen mustajab pati halia tapi ntahlah mila xpenah cuba lagi sebb 2 xtaulah berkesan ke x?ia boleh mengempiskan perut dan membakar lemak...harga sebotol pown xdela mahal sgt dan mampu dibeli oleh semua.



talk 2 my hand-rezki murah ari nie ade Owg blanja MCD xkan nk nolak pulak kan? nyum² jemput makan hehe....*diet sgtla kOnOn² T______T
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

13 comments:

Shira said... Click To Reply!

pehh sedapppnye Mcd. tlg kuruss oke kalau tak nak nampak buwuk di hari bahagia hihii :))

Mila Ahmad said... Click To Reply!

sedap kan?kak ekin blnja dik :)
tau dah...baju ak dah siap yeay!!!

s.u.h.a said... Click To Reply!

pasal minum air suam tu mmg betul dapat kempiskan perut. aku setahun jugak la aku tak minum air sejuk. turun jugak perut ni. walaupon aku tak sedar.

Mila Ahmad said... Click To Reply!

ha kan???xtipu kan?kan?

masyitah*azzahra* said... Click To Reply!

tapikn..klo lemak yg sudh lama dibina dikumpul mmg seribu losyen mustajab pon x boleh habis...

Mila Ahmad said... Click To Reply!

e2 memerlukan jangkamasa yg lame..
tapi percayala dgn melakukan exercise terutama di bahagian pewut contohnya sit up lemak 2 akan berkurangan :)

FELLA FERINA said... Click To Reply!

thx 4 da petua...
insyallh try follow..mmg de mslh buncit prot ckt ni..hehehhe...
thx ya!

Chempaka Sari said... Click To Reply!

nasib bek perut aku tak membuncit..kui3...

fromjarn said... Click To Reply!

thankz..
nice info ~
:)

Miss Lady Iena Nazir said... Click To Reply!

kakngah..
ina jog tiap2 ptg n kurgkan mkn..
trun 3kg..
jog xbyk, ckt je..tp boleh trun..
try la kalo ade mase..
(:

Mila Ahmad said... Click To Reply!

fella-tryla ye..kuatkan semangat huhu....

Mila Ahmad said... Click To Reply!

syafiqa-ko xpe wey..slim-melim..huhu

Mila Ahmad said... Click To Reply!

fromjan-ur most welcOme :)

ina-angah bukan xnk jogging tapi masa xde awaz 24/7 keje..keje..keje...tp duit xbyk² jugak!hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...