Terima Kasih Sudi Like

Monday, August 8, 2011

mereka antara Anoreksia

www.tips-fb.com

sebelum ni aku ade buat entry berkaitan penyakit nie dan nie...kOwang nak tau sebenarnya kan ramai di antara artis barat yg badannya kurus kering melidi sampai tolak pown bole jatuh huhu...diaowg ni sanggup buat apa sahaja demi nak nmpk langsing dan cun melecun waaa ckp lu...

mereka-mereka yg tercalon adalah :-                                                                                                    

Mary Kate Olsen

Dia menjalani rawatan utk mengubati anoreksia setelah terlalu byk spekulasi ttg bentuk tubuhnya diadakan
Kate Beckinsale
Kate Beckinsale

Dia tidak menafikan ttg penyakit anoreksia yg dihadapinya. Walaupun begitu, dia tidak mahu org ramai mengenalinya sebagai penghidap anoreksia kerana  itu masa lampaunya.


Carre Otis
Pelakon dan model terkenal, Carre Otis  memberitahu dia bagaikan org yg terlalu gila berdiet selama 17 thn lamanya.  Semuanya dilakukan utk kurus dan mengekalkan berat yg diharuskan utk menjadi seorang model
Victoria Beckham
Isteri David Beckham ini mengakui yg dia menderita anoreksia semenjak menyertai Spice Girls. Pengakuannya pada thn 2003 memberitahu bahawa dia terlalu obses utk kurus sehingga dpt memberitahu jumlah lemak dan kalori dlm satu-satu jenis makanan
Fiona Apple
 Penyanyi dan penulis lagu ini mengakui bahawa dia menderita anoreksia semenjak diperkosa pada usia 12 thn
                                                    
                                   


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

3 comments:

Atiqah Wadiah said... Click To Reply!

perghhh..17 taon diet??hadoii..klu sy,x dapek lar..hehe

Yana Farinha said... Click To Reply!

hye..nice blog... dah folo awk. jom folo blog sy. like la sekali entry terbaru sy jika sudi.www.duniasigadisberseliparhijau.blogspot.com

aTy _faRed~ said... Click To Reply!

eerr..saye kurus gak..tapi takde lak simptom2 anerox or bilimia.. cume metabolisma tinggi sangat..:) tak mo ar jadi anerox..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...