Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, August 2, 2011

ngata Owg kan dah kena...( * __ * )

www.tips-fb.com

assalamualaikum,

jam menunjukkan 3.35 ptg (waktu menaip entry) hampir da lemau daha akibat gelak sakan xigt dunia..mane xnya ade peristiwa kelakar yg terjadi pada ari nie bersamaan ari kedua umat islam menjalankan ibadah puasa...sementara nak tunggu waktu balik..aku nak coret sedikit cerita yg xberapa indah jadi kat diri ku ari nie..damn!!!

pagi tadi masa aku update status FB *nOt in a mOod* encik tunang komen status 2 then bgtau dia da sampai Batu pahat..okela kan..da selamat sampai tp yg xsedapnye dia kata bonet depan kemek buat KALI KE-2 b4 ni da penah kemek sebab sondol bontot kete Org....la ni sebab dia terlanggar tiang ape ntah..alasannya mengantuk..bukan abg slalu ngantuk ke time drive!aku reply balik then ckp lapa eih....xsahur kew???cuaikan???...2 ayat aku bagi kat en tunang..ganas x aku cakap haha....aku kan budak xpandai sgt cakap dgn org yg lebih matang..xblaja protokOl i'm sOrry!muahaha....

time lunch arOund 12.00p.m kawan aku ajak pegi maju junctiOn untuk buat ic baru..sebab ic dia da xnmpk muka macam ic hantu jerk...aku xckp tapi pegawai yg bertugas 2 yg cakap haha..cian kO kan...hOllow women kejap...nak jalan kaki p maju junctiOn 2 memg xlaratla kan sebbnya puasa klu xpuasa mau aku redah depan sogO 2 haa... so merempit pinjam motOr kawan..

Park motO baek punya then melintas jalan dgn gaya ala² perempuan melayu terakhir..jalan punya jalan......pluppp...aku jatuh wey...jatuh mcm nangka busuk!!!!aiyak...xtaula camner aku jalan bole jatuh..mcm xseimbang! jalan tar 2 punyala keras aku bole jatuh..giler!!!dahla ade mamat sekOr kat situ tgh baca surat khabar..bOle tengOk jerk..nak kata pakai heel aku pakai 1 inci jerk..malu giler dahla ada trafik light kenderaan byk giler..famOus jap haha...kebiru-biruan muka aku...kemain lagi dah jatuh jalan bukan main cept lagi terus masuk maju junctiOn

aku teringat balik ape yg aku cakap kt en tunang pagi tadi...ayat camnie *lapa eih....xsahur kew???cuai kan..???*macam kaki xde tulang mcm org xmakan pagi sampai bole jatuh haha...2la ckp org lagi kan dah kena batang idung sendiri tekonO den haa...chOiiii la....aku perasan setiap kali bila aku cakap kt en tunang mesti aku kena balik contoh ari 2 dia ilang nset..then aku marah dia sebb cuai..lat bape minggu aku lak ilang nset..mcm ape jerk..ni kene lagi...nampaknya lepas ni  kene senyum...xperlu kata apa² hahaha...

talk 2 my hand [ada pengalamn lucu nak kongsi time bulan puasa nie???ce kongsi ce kongsi...]

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...