Terima Kasih Sudi Like

Friday, December 16, 2011

drift kereta depan opis aku!

www.tips-fb.com




Sebenarnya kan aku nak upload video untuk korang tgk diaowang ni drift tapi mcm goblog jerk, punya lama aku tunggu tapi still xboleh upload mayb MB besar sebab video ni sekitar 5 minit nak trim or convert memg xbape reti huhuhu...Rakam pun dalam versi MP4 so dpt tengok gambar jela..memg sedihlah...Ni diaowang saje test power utk autoshow besok mungkin!kalau korang nak lalu KL atau sekitar Bangunan Sultan Abdul Samad, baek xyah lalu sebab jalan ditutup sepanjang acara ni berlangsung. Arini pun aku terpaksa naik train pegi kerja T___________T
               





♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

4 comments:

khairul said... Click To Reply!

sempoi la mila

Mila Ahmad said... Click To Reply!

abg kalau tgk diaowang drift lagi sempoi...^_______^

Gua said... Click To Reply!

seronoknya. selalu ke ada drift2 kereta macam ni? teringin nak pergi. =)

Mila Ahmad said... Click To Reply!

setahun sekali jerk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...