Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, December 21, 2011

tercipta sudah!

www.tips-fb.com

Assalammualaikum,

Selesai sudah satu benda yang aku nak buat selepas bercuti. kalau korang masih igt aku ada menyuarakan hasrat untuk mencipta sebuah blog kan ? baca kat entry ni , maka dengan ini aku ingin merasmikan blog baru aku jeng..jeng.jeng...jeng...

Tapi blog ini tercipta hanya untuk pembaca yang bakal melangkah ke alam perkahwinan, kat situ aku akan coretkan segala persiapan, keinginan impian yang aku ingin capai dan tunaikan dalam merealisasikan suatu majlis yang sederhana tetapi cukup sempurna di mata aku.

Tidaklah semegah mana tapi mampu untuk memuaskan diri sendiri dan mengikut kemampuan sendiri ^_________^. Pada yang bukan bakal pengantin pun dibolehkan melawat blog aku yang naif tu. xde halangan langsung . Mane tau suatu hari nanti anda juga akan mengalami keadaan seperti aku juga.

Selamat Datang ke Blog B2B aku
http://mila-ahmad.blogspot.com/








♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

10 comments:

Fyqa said... Click To Reply!

waa. bakal pngantin?

congrat ^^

Mila Ahmad said... Click To Reply!

ye syg! thanksss...

mizzkechique said... Click To Reply!

phewitt...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Click To Reply!

moga blog baru berjaya..

Elie Lily said... Click To Reply!

mila, nanti kawen jgn lupa jemput tau! tak sabar nk makan nasi minyak ni! hihi.. :D

Mila Ahmad said... Click To Reply!

lydia Miza- tengss yunk
Elie lily-InsyaAllah nanti mesti jemputnye hehe...

khairul said... Click To Reply!

good luck atas kemunculan blog baru

Mila Ahmad said... Click To Reply!

Thanks abg atas sokongan ^________^

C.M.A @ CikMoonAdnan said... Click To Reply!

waa...mau jenguk laa..

Mila Ahmad said... Click To Reply!

cik moon- silalah menjengah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...