Terima Kasih Sudi Like

Friday, December 14, 2012

Marry Me

www.tips-fb.com





cloud

Hello, hello milo ke kopi O hihi... Jangan salah paham dengan tajuk kat atas tu ye wahai jejaka diluar sana, bukan aku suh korang-korang kahwin dengan aku. Aku dah kawin giler kau nak kawin banyak kali yang ada  ni nak campak mane sayang Ooo..ngehngehngeh

Ni contest yang dianjurkan oleh Nissan Malaysia, pada korang-korang yang ingin berkahwin tu digalakkanlah sesangat sebabnya korang berpeluang cerah untuk mendapatkan RM5000 CASH oke, dan diiringi oleh serombongan kereta perkahwinan * paham tak ayat aku haha...*  Selain tu korang akan dapat sesi bergambar pulak. Dengar bunyi macam best kan ? tak nak cuba ke contest ni ?

Senang je cuma buat LOVE DEDICATION DALAM PHOTO OR VIDEO FORMAT . Ala aku tau korang-korang ni semua sweet, romantik bagai kan ? trylah join contest ni mane tau rezeki menyebelahi korang.

Nak mengetahui lebih lanjut cara-cara nak join contest ni, korang boleh Klik sini, aku doakan semoga korang berjaya amin. :)

talk to my hand : Pada korang yang nak join event bersama anak-anak yatim sangat dialu-alukan, berbesar hatilah aku ni andai korang turut serta. Semoga hidup kita sentiasa diberkati oleh Nya dengan program yang bakal berlangsung ni amin !




♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

7 comments:

MizzTina said... Click To Reply!

akak xkreatif la..

nana said... Click To Reply!

macam bestttttt je. Tapi kite tak creative pun :( Heheeee

Kekzamanis said... Click To Reply!

wow! untunglah dorang2 yang belum kawen tu kan? Kalau iols belum kawen dah tentu2 iols join contest ni tau! Hehehe..

Btw, macam tak dapat lah dear nak join event tu.. MM kat Ipoh, bukan kat KL.. Huhu~~ Maybe next time k.. =)

kurus said... Click To Reply!

wah menarik nie !

::EIDA:: said... Click To Reply!

ala.. tak reti tapi nak menang!! hahahhaa

LiNda said... Click To Reply!

hadiah lumayan, tp linda x kreatif...huhuhu :)

Eiqa Almond said... Click To Reply!

Nak join nak join.!!
ahahha
*menggatal kejapp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...