Terima Kasih Sudi Like

Monday, December 10, 2012

Aku dan beg tangan

www.tips-fb.com

Salam

Wanita dan beg tangan memg tak boleh dipisahkan, sape setuju cakap aku ? Hmmm... xnampak pun yang setuju tapi aku tau korang menggangukkan kepala ? Selain pencinta  kasutkasutkasut,kasut *fuh, mengah kejap -.-* aku jugak pencinta kepada beg tangan heee~~~

Aku dan korang tak jauh beza sebenarnya, tetap pencinta beg tangan tapi mungkin cara mencintainya setiap orang berbeza.

Kalau akulah kan setiap beg tangan yang dibeli bukanlah berdasarkan jenama. Tetapi rekabentuk yang menarik, nampak vouge, elegant confirm aku rembat. Macam kasut, beg tangan pun kenalah tukar-tukar ekut keadaan. kadang tu nak matching dengan kasutlah dengan baju lah apelah kan. Aku ni kadang-kadang je rajin tapi biasanya malas kalau pakai beg tangan tu bila malas nak tukar tunggu sampai dah putus dah koyak baru tukar beg tangan lain.

kualiti sangat tidak memuaskan guna HP jerk...
Oke ini aja yang ada dalam simpanan aku. Yang lain nan hado sebabnya aku ni kakak yang baik, setiap kali bila beg tangan yang baru mesti beli dgn adik-adik aku kemudian diaowang akan buat ayat macam ni :

"angah, tu dah beli beg baru, yang lama boleh lah bagi kak cik er ? Nak naik sem ni !"

"kak ngah,bagi ah kak uda  beg tangan satu kita nak pakai tukar-tukar !

Mujur aku ada 2 orang adik perempuan sahaja kalau 4, 5, orang mampus aku tiap-tiap bulan kena beli beg tangan baru semata-mata nak bagi diaowang sorang satu beg tangan lama -.='. Tu pun xtermasuk mak aku, hehe~~~  Ada sape nak jadi adik aku kuang3....* yang ada ni pun dah buat aku sesak nafas oke !*

Sepanjang aku beli beg tangan ni aku paling berkenan sangat-sangat beg tangan jenama Polo. Beg tangan  ni yang pertama aku beli dari jenama Polo dan aku telah memiliki 3 design beg tangan dari jenama Polo. Gambar atas tu hanya satu je beg tangan jenama Polo yang kaler hitam tu, yang lain macam biasa aku sedekah kat adik2 aku la, kakak yang baik kan ??? hahaha.....:p

Jenama polo jugak ni yang ketiga.



Yang ni  beg tangan masa hantaran tunang, sekali tu je aku pakai time raya tahun 2011  pastu xpakai dah duk diam dalam kotak. Kenduri kahwin baru aku pakai.

Bila dah kahwin ni xbolehla nak shopping ekut nafsu macam aku zaman bujang, kena start menyimpan nanti kalau ada anak confirm nak beli macam-macam untuk anak ye dak ? 

talk to my hand : Syukur alhamdulillah, rezeki makin melimpah ruah, gov dapat bonus, aku lak naik gaji :)




♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

14 comments:

MizzTina said... Click To Reply!

haha..sm la dik..akak suke membeli.. pastu baik hati lak bg kat adik n kakak akak..

NM03 said... Click To Reply!

Ya Allah... ckp pasal hbag ni, baru teringat!!!!!!!







ok, nnt kite wat n3. muahahahaha!!!

Ezy Chiaki said... Click To Reply!

saye pon suke beli handbag..
pantang nmpk beg comel msti nk beli..
xde jenama xksh jnji beg 2 comel..
haha

Dkna Abza said... Click To Reply!

nak satu handbag :P

Mrs Lurve said... Click To Reply!

suka jgk..xkisah yg mahal atau murah, asalkan kualiti ok..dan yg penting tahan lasak..

Ratu Hatiku said... Click To Reply!

saya suka kumpul jam dan perfume...hehehe

ieda said... Click To Reply!

wahh banyak handbag dik !
akk kalau beli satuu je lahh huhu
sampai jahanam ekeke ;)

Nory Zoulkefle said... Click To Reply!

wahh...byk tu koleksi...hehe

Innanie | Ariffin said... Click To Reply!

kita pun gila handbag!!!

C.M.A @ CikMoonAdnan said... Click To Reply!

xpe... jadi kakak yg baik..kan..kan..kan... hehehe

::EIDA:: said... Click To Reply!

Ida nye handbeg satu pokok! hahahaha!! Ida ade treebag kat rumah... ;p

ct kektus said... Click To Reply!

kalau kite dah ada duit sendiri mesti kite bernafsu nak beli itu ini. nasib baik lah belajar lagi. dapat jimat2. hehee

nadia said... Click To Reply!

kak ngahhh, kak ngahh baikkk kannn.
belanja la adik yaya beg LV satuu. adik yaya nak masuk asrama dah jugak ni, xde beg nak bawak masuk kelas. kuikuikui *tangankeatasmatakebahu.

Zuraidah Butang said... Click To Reply!

haha betul..dah kawen takleh..shopping ikut nafsu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...