Terima Kasih Sudi Like

Friday, December 7, 2012

Review Officially Photografer

www.tips-fb.com

Assalamualaikum and hello :)

Ye, ye aku ingat sesi review ni dah habis kau, sekali cek punya cek boleh pulak OP time aku kawin aku belum review lagi seeedddiiihhh la kawan. Tapi aci lah kot kan gambar kahwin semua baru je sampai kat tangan 2 bulan lepas so takdelah lama sangat kan aku nak review sape OP a.k.a Officially Photografer aku pada hari bersejarah aku tu.

 




 

 
Overall sangat-sangat berpuas hati dengan perkhidmatan ViceVersa Picture- Wedding Photography. Dengan harga yang sangat berbaloi bagi aku kurang dari 1K. 3 event yang diamanahkan iaitu nikah (jumaat) sanding dan outdoor (sabtu ). Setiap moment yang berlaku dirakam, setiap sudut diambil, tu yang aku suka  sangat sebab bila kita jadi raja sehari kita xkan boleh nak lihat seluruh keadaan yang berlaku pada hari bahagia kita bila ada OP yang ditugaskan dan diamanah kan sebagai tukang gambar yang merakam setiap  gambar. Itu akan membawa kepada seribu kenangan buat anda ^_____^

Setiap gambar mengandungi cerita yang tersendiri. Setiap saat dan ketika aksi kami pada hari tersebut dirakam tu yang bagusnya hehe...muka ready ke muka xready ke OP tangkap je tanpa penat dan berpeluh-peluh, aku yang tengok pun letih, tapi demi nak memberikan kepuasan pada customer nya semua tu sanggup diredah hehe....Syabas la ye !!!

Kepada Bride To Be yang nak hire ViceVersa Picture- Wedding Photography korang bolehla like pages diaowang. Ingin mengetahui Pakej yang ditawarkan ke atau  ada sebarang pertanyaan boleh jerk diajukan kat pages tu.

talk to my hand : sapekah 4 pasangan yang akan menang ye ???



♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

5 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said... Click To Reply!

cntikla kak hasilnya..

Nory Zoulkefle said... Click To Reply!

murah, cantekk plak tu..memang berbaloi...

MizzTina said... Click To Reply!

mila..dh lama akak nk tnye photog wedding awk tu.. boleh ke dia dtg batu pahat? siyesli below 1k utk 3event?? akak nk sgt cri yg murah ni.. yg bwh 1.5k sbb kebanyakan photog akak dpt 1.5k keatas.. tu pun kena tmbh lg kalau event hari lain.. kan nikah n sanding biasa hari lain².. btw, thx banyak² mila..

::EIDA:: said... Click To Reply!

Murahnye????? Cantikk!! Sib baik ida dah kawen.. hahahahhaa

MizzTina said... Click To Reply!

mila, akak dh emel dh OP ni, dri minggu lepas lagi..tp dia xreply pun.. mila ada emel dia x? akak nk minta quo je.. tkt xsmpt je nt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...