Terima Kasih Sudi Like

Friday, January 11, 2013

Juvana bakal di pawagam

www.tips-fb.com

Salam

Photo

Sape tengok episod last Adam & Hawa semalam angkat telinga !

Cerita selama 80 episod itu telah berakhir semalam lepas ni cete lakonan Adi Putra lak yeay ! *awat laki yang dah berkahwin ni macho² erk ?* tergugat iman i tau ting ! ting ! ting ! :p

Hei, ni nak khabarkan pada korang, sape-sape nak tengok lakonan Zahiril Adzim *jugak laki orang* dalam filem terbarunya 'JUVANA' korang boleh terjah kat pawagam pada 24 Januari 2013 ni. Jangan lupa tau.tau.


Aku tau ramai yang pakai kereta, tapi berapa banyak yang anda tahu tentang kepentingan minyak enjin ?

♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

10 comments:

Mrs Lurve said... Click To Reply!

dulu suka tgk botak nie, sekali bila dh byk gosip sal dia..trus jd xsuka huhuhu boleh g2

MizzTina said... Click To Reply!

hurmmm, xtau nk tgk ke x sbb xsuke drama yg difilemkn..

C.M.A @ CikMoonAdnan said... Click To Reply!

ooo? dah nak keluar wayang ekkk.. nak tgk gak laa..suka layan citer juvana..best :)

Ratu Hatiku said... Click To Reply!

Kalau drama best filem pun lglah best kan..

combi said... Click To Reply!

kurang folow juvana...uhuhu

Warna Warni Kehidupan said... Click To Reply!

eh.. juvana dijadikan felem ke? tak tau pun...nampak sangat tak mengikuti perkembangan semasa huhuhu sedih...

ct kektus said... Click To Reply!

dulu fanatik giler tengok cerita juvana. hehee :D

::EIDA:: said... Click To Reply!

Selalu dari drma ke filem, mesti tak sehebat dramanya! hehhieiheihe

khairul hassan said... Click To Reply!

jom layan

Misz Mieza said... Click To Reply!

Hero feveret Ady Putra, Aron Aziz.. Ngeeeee... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...