Terima Kasih Sudi Like

Monday, January 21, 2013

Ucapan bertunang sebelum terlambat -.='

www.tips-fb.com

Salam

Selamat bertunang abang ku ! eh, lagi dua ari genap sebulan la...hihi..tapi..tapi..adik kau ni baru hari ni nak wish bole ???  Selamat Bertunang buat abang ku Mohamad Hafiz bersama tunangnya a.k.a bestfriend aku masa sekolah menengah Zuriana.

Tarikh pertunangan mereka adalah 23-12-12 dijalankan di Sauk, Kuala Kangsar, di Negeri Perak. Aku taknak letak gambar banyak-banyak, aku just nak letak gambar outdoor mereka yang bagi aku sangat awesome ! Tak rugi hire abg man untuk photoshoot kali ni.

Aku seorang adik yang baik *matakeatastangandibahu* padahal aku yang overnya. Konon² nak sponser photoshoot outdoor untuk abang tersayang tapi aku pun nak jugak sebenarnya kihkihkihkih...so 2 jam photoshoot tu kami bahagi dua, ini bermakna 1 jam untuk abang aku 1 jam untuk aku..bagus kan???




Amacam ? terbaik kan gambar-gambar ni, ni aku copy dari FB abg man, softcopy aku belum dpt lagi kalau dah dpt nanti confirm aku letak kat blog ni sampai berdarah korang tengok !

Ni photoshoot abang aku, photoshoot aku ada jugak, nak tengok ? tunggguuuuuu....


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

8 comments:

ieza ashaari said... Click To Reply!

kau ni kan, sibuk je nak ambik gmbr juga.. xcukup lg ke time ko dh beriban gambar? ahhahaha.. :P

MizzTina said... Click To Reply!

tahniah buat mereka berdua..

combi said... Click To Reply!

congrtz for him :)

nadia farahida said... Click To Reply!

nak tengok gambar2 milaaa pehlissss

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@izfanora mak mane cukup mak huhuhu...

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@nadia dedik yaya ni bkn dah tengok ke kat FB ?

Nory Zoulkefle said... Click To Reply!

wahhh cantekkk gambar2 nyer....rasa nk buat outdoor jgak lah...hehe

Mila Ahmad said... Click To Reply!

@Nory Zoulkefle kan nory? OP ni memg pandai shoot !.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...