Terima Kasih Sudi Like

Wednesday, March 13, 2013

Pesanan Ringkas yang buat aku sebak :'((

www.tips-fb.com

Salam


SMS antara mak dan aku, alaaaaa sedihnya baca perihal adik aku sorang tu pasal besday dia pada 16 Mac ni, nak jugak celebrate tapi dia kat kampung aku ni bekerja di bandar -.='

Takpe ye alip nanti alip datang sini along, kak ngah, kak uda, kak cik bagi hadiah sorang satu kat alip pastu kita celebrate hari jadi alip dengan mak sekali ye oke syg !


Nilah budaknya yang bakal menginjak ke usia 10 tahun pada 16 Mac 2013

Mak cakap hari-hari alip dok tengok tabungnya bila nak penuh sebab nak beli jajan nak bagi kengkawan masa besdaynya haiiiii,, sebaklah dada ni dengar :'((. Nak packing jajan macam kak ngah kawin haritu lagilahhh sayu aku dengarrrr...

 3 orang yang aku sayang sambut besday bulan nie, iaitu 14.03 encik suami 16.03 adik aku dan 18.03 mak aku,berderet-deret kawwww~~~ pitammmmm T_____T

talk to my hand : Berita Terkini, isu di Lahad Datu


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

5 comments:

Sheila Salim said... Click To Reply!

Assalamualaikum kak mila. heee kesian adik. pandai dia ek, nanti buatlah satu birthday party. hehehe. woww berderet yee..

:: Mrs.Eady :: said... Click To Reply!

alahaii..

onie said... Click To Reply!

kasi surprise kat adik alip,hehe

Nory Zoulkefle said... Click To Reply!

alahaiii ciannyer dia...

oo baru taw mila ade adik kecik lg yer...

takpe alipp nnt kite celebrate ramai2 nak...hehe..mintak ngan kakngah kek indulgence cekelat taw....hihihihih

nadia said... Click To Reply!

yaya pon baru tau mila ada adik kecik lagiiii :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...