Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, July 10, 2012

dah 40 hari baru nak tunjuk !

www.tips-fb.com

Assalammualaikum,

Alhamdulillah hari ni dah 40 hari aku bergelar isteri orang dan setakat ni jugak aku cuba belajar menjadi isteri yang taat pada suami ceh, ayat propa giler ! walaupun kadang2 aku mengaum macam harimau dan membebel2 macam bertih jagung dekat en suami. beliau tetap mampu tersenyum walaupun dalam hati selautan air dah banjir hakhakhak...Beliau juga banyak ajar aku erti kesabaran tatkala aku hampir-hampir menjadi hulk ! :p

Makin lama makin sayang walaupun aku banyak buat muka ketat dari muka semanis kurma sebab en suami selalu bikin panas sama aku punya hati. Ada je benda nak bagi aku bebel kat dia  tapi berlainan pula encik suami dia cakap  lagi suka sebab itulah perkara-perkara manis yang mengeratkan lagi hubungan  antara suami-isteri.  Kami xpernah bercinta sebelum ni jadi bila dah kahwin ni amek masa nak sesuaikan diri masing-masing. Tapi alhamdulillah semuanya under control heee..

Dan sebab 40 hari nila baru aku nak tunjuk gambar-gambar sekitar majlis hari bahagia kami, tapi ni gambar sebelah lelaki sebab gambar dari pihak aku siap lewat sedikit. Sabar dengan sepenuh hati tau walaupun tau penantian tu satu penyeksaan.

menunggu ketibaan pengantin lelaki

Bersama adik ipar ku

Keluarga besar belah pengantin lelaki

Acara potong kek

Bersama adik-beradik pengantin lelaki

Bersama nenda tercinta.
 Mesti heran pengantin ada 4 kan ? ye, sebelah lelaki kitaorang buat serentak dengan adik perempuan en suami. Beliau telah bernikah sebulan awal dari kitaowang dan majlis dibuat serentak dgn majlis kami pada 03 Jun 2012.

nota kaki : album post wedding dah siap dan boleh amek ari ni. sumpah xsabar kot ! excited terlebih ni haha..
♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

6 comments:

MizzTina said... Click To Reply!

owh, ada 2pengantin rupenye ye..

Lyaa Suriany said... Click To Reply!

nanti letak yg official dr op lak

Cikpuan rara said... Click To Reply!

heee best kan kawen.heee

Adylia Qarissa said... Click To Reply!

belum terlihat untuk dkna ucapkan selamat pengantin baru ;p

haz said... Click To Reply!

wahhh.. bestnyee kawen. haha. tahniah~ ^^

izfanora said... Click To Reply!

gmbr xnmpk.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...