Terima Kasih Sudi Like

Tuesday, July 31, 2012

Kini jeans picasso di uptown danau kota

www.tips-fb.com

Assalammualaikum,

Hai tawan-tawan, eh dah mcm orang takde lidah aku bercakap huhu..manja la gitu konon puiiii...hari ni puasa ke berapa er ? sejak dah bertukar keje shift malam ni, hidup aku dah macam xteratur, orang keje siang, aku tidur siang orang tidur malam aku keje malam walaupun hanya bersifat sementara cukup terseksa ko tau !!! grrrr.....

Biasa aku keje admin tapi sekarang aku dah lari bidang kerja aku. Semua ni gara2 bos aku yang kejam, seeeeddiiihhhhhh :'( rela dalam paksa.Tabah dan sabar menghadapi dugaan dari Nya. Tetiba beremosi lak aku ni.

Oke-oke  back to basic, sempena nak raya ni kami adalah buat gerai jualan Jeans Picasso mungkin ada yang tak tahu ape itu Jeans Picasso korang boleh refer ENTRY ni, gerai tu terletak di uptown danau kota, so sape2 la yang berkenan nak beli seluar jeans untuk raya yang xlama lagi boleh datang ke gerai kami.

Buat pengetahuan semua, harga yang ditawarkan sangat-sangat-sangat berbaloi dan takkan dapat dimana-mana, sumpah aku tak tipu. takde sebarang penipuan disini ya, xbaek aku nak tipu bulan-bulan puasa. Harga ditawarkan memg cukup-cukup rendah. Ini adalah kerana kami ingin menghabiskan stok-stok seluar jeans yang ada.

Sekiranya korang beli satu seluar di gerai kami, kami tawarkan dengan harga RM50, TAPI sekiranya korang beli 2 helai kami bagi harga RM80, manakala beli 3 helai kami bagi harga RM100, cukup murah bukan ? Lagi banyak korang beli lagi murah kami bagi harga, harga bagi setiap pembelian masih boleh dibincang. Korang boleh rasa material yang digunakan untuk penghasilan jeans ni. Aku yakin korang akan berpuas hati dan sangat berbaloi dgn harganya.

Stok-stok jeans yang ada ni sangat limited, hanya ada 3000 helai seluar pelbagai size dan design untuk dijual siapa cepat dia dapat. So tunggu apa lagi, mari lah dapatkan seluar jeans untuk hari raya anda ^______________-^


♥Like , tweet and g+ peliss ! ♥

6 comments:

Zana Adieyza said... Click To Reply!

semoga perniagaan terus maju..

salam kenal dari zana.. nice blog dear!

Azee Hana said... Click To Reply!

murah2,,tapi jauh la..huhu

| CIKZEK | said... Click To Reply!

tempah satu !! hehehe jauh sgt nk pegi sna :D

Unknown said... Click To Reply!

mcm pernah p

MizzTina said... Click To Reply!

mila..akak nk beli jeans dgn awk, tp jauh nk g sn.. acane ye.. huhuhu.. pas raya buley?

Liza said... Click To Reply!

Still open lagi x shop jeans kat danau?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...